Uhriutumista odotellessa Uhriutumista odotellessa
Peukkua! Peukkua!
Homoviikko Homoviikko
Huomisen sää Huomisen sää
hurja saalistaja hurja saalistaja
vastahiekkaista touhua vastahiekkaista touhua
Vahtivuoro vaihtui :3 Vahtivuoro vaihtui :3
Kyllä sinun pitäisi vielä ylettyä >:3 Kyllä sinun pitäisi vielä ylettyä >:3
näin kissat kun muut ei nää näin kissat kun muut ei nää
voi veljet, mikä aika elää voi veljet, mikä aika elää
short fight short fight
kaikki kuoli kuvakommentti kaikki kuoli kuvakommentti
Jazz Cowboy Jazz Cowboy
Taustakuva Taustakuva
Erilainen kukkanen Erilainen kukkanen
Aamuteehetki Aamuteehetki
kamerinsa kanssa syömässä :3 kamerinsa kanssa syömässä :3
Kouluvierailu Kouluvierailu
Vastaa ja voita Vastaa ja voita
Eipäs tööttäillä Eipäs tööttäillä
Kakadu Kakadu
Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti Hyvinkään tunteiden pursottama herkkutatti
17 vuoden jälkeen 17 vuoden jälkeen
Naamat tehosteilla Naamat tehosteilla
 840 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 18.04.2020 23:45:30
[ + 1 | ]

Deus Ex Song - The New Black Gold 2013 by Miracle Of Sound


deus ex

(7)  · 

miracle of sound

 · 

musiikki

(241)  · 

jönssi

21.04.2020 00:48:28
#334153 [+-] Piilota Suosittele

>>334146
Human Revolution on parempi. Mutta sarjassa on tapahtunut "nykyistämistä", koska näiden edeltäjien cyberit ovat paljon parempia kuin tyyppien, jotka tulevat tarinallisesti myöhemmin.

Olisivat vain älynneet sanoa että tämä on muuten tulevaisuus?

21.04.2020 04:28:00
#334288 [+-] Piilota Suosittele

>>334153
Sitähän siinä vähän pedattiin, että kikkeli osuu tuulettimeen ja ohjeet epäselvät. Siten päästään uudestaan koittamaan Dentonin aikalinjassa. Vähän kuin joku WH 40k retcon.

En tosin tykänny kuin ekasta Dentonin seikkailusta ja sitten meni viimestään Omar-karkkien kanssa yli. Human Revolutionin lopun napit ärsytti kanssa.

21.04.2020 07:51:40
#334315 [+-] Piilota Suosittele

>>334288
Deus ex on kyllä ollut jonkin lainen jambalaya konsepteja, jopa liiaksi asti.
Mankind Devidedissa vitutti kun otettiin pois pomotappelut, (ja oikeastaan monet ns. set-piece kohtaukset) kun homot ei tykänneet niistä, eikä osanneet käyttää annettuja resursseja. Ja käden lämpimän vastaanoton (lue: myyntien) jälkeen kolmosta ei taida tulla...

[ 7 viestiä | ]