False Positive - Frenzy (2/2) False Positive - Frenzy (2/2)
Darwin Award Darwin Award
Nikkarointia Nikkarointia
Söpö börheliini :3 Söpö börheliini :3
Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield) Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield)
Kastelen Aliaksen kukat ennen nukkumaanmenoa Kastelen Aliaksen kukat ennen nukkumaanmenoa
Stephen Hawking on kuollut Stephen Hawking on kuollut
Nopeeta hilloa Nopeeta hilloa
test test
Esko omistaa tanssilattian Esko omistaa tanssilattian
Nyrkkeilycase Nyrkkeilycase
Ei hatuta kun käy näin :3 Ei hatuta kun käy näin :3
Börh, tuo aineen mukautuva viides olomuoto :3 Börh, tuo aineen mukautuva viides olomuoto :3
Fantasiaa ja glitteriä Fantasiaa ja glitteriä
Etkö jo ole puhdas >:3 Etkö jo ole puhdas >:3
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui Pampi yritti ostaa kaljaa mutta epäonnistui
AAAAAAAAA AAAAAAAAA
Varastettu panokone Varastettu panokone
Niin hyvää vettä :3 Niin hyvää vettä :3
Pingu becomes a fascist Pingu becomes a fascist
Muumipappa, kusipää homo Muumipappa, kusipää homo
Tiskausbörh :3 Tiskausbörh :3
Shrekin synkkä sivujuonne Shrekin synkkä sivujuonne
 648 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 12.04.2020 00:23:08
[ + 0 | ]

Tiger King dokumenttisarjan lopputekstejä, pistää miettimään

[41792] [tiedosto.png] [0.06 MB] [758x350] [] []
tiedosto.png

tiikeri

(29)  · 

netflix

(28)
12.04.2020 02:16:58 | 02:17:37
#330474 [+-] Piilota Suosittele

Vasta pari ekaa jaksoa katsonut.

Totesin, että on hullu "paha" heebo, neutraali paha heebo ja sitten on mukamas hyveellinen ihan yhtä paha heebo joka on onnistunut saamaan Petan jne. kavereikseen. Kaikki aivan samanlaisia ja ihan yhtä pahoja - toiset vain avoimemmin ja toiset vain kierommin. Kaikki nyhtävät tiikereillä rahaa.

Ja tulin tulokseen, että haluan katsoa kaikki jaksot, mutta on sen verran tunteita pintaan saavaa kamaa, että parempi katsoa vain jakso viikossa ja muu aika katsella ihan perinteistä "konna ja roisto" -fiktioshittiä.

12.04.2020 07:33:42
#330527 [+-] Piilota Suosittele

>>330474

Niinhän se on. Niin kauan kun ei ole omavarainen talous niin, ettei rahaa tarvitse mihinkään kaikki yrittävät saada sitä tavalla tai toisella.

12.04.2020 09:20:07
#330552 [+-] Piilota Suosittele

>>330530

Tiikeli on halvempi. Hammaslääkäri saattaa maksaa kymmeniä tuhansia jos ei ole vakuutusta. Punaniskalääkäröinti on suosittua tuolla rapakon takana.

[ 7 viestiä | ]