En ole rasisti... En ole rasisti...
Ahh blyat Ahh blyat
Usan valtio antaaa tapahtua näi Usan valtio antaaa tapahtua näi
Laardiliukumäki Laardiliukumäki
Yksittäistapaus Yksittäistapaus
rahaa menee/meni rahaa menee/meni
Ihqraxu tsykolortto Ihqraxu tsykolortto
Kyllä isä osaa Kyllä isä osaa
Totuus EU:sta Totuus EU:sta
Mjäyy oon tää kissa Mjäyy oon tää kissa
Katso tätä Katso tätä
Toppatakki Toppatakki
Kaunis tarina Kaunis tarina
Kokemusasijantuntija Kokemusasijantuntija
Intia Intia
Uhkapelausta Uhkapelausta
Otettiin pikku kisa Otettiin pikku kisa
Persut Persut
runkkausseuraa turust runkkausseuraa turust
Herkkuburger Herkkuburger
Nälkä työmaalla Nälkä työmaalla
Tää on se intro osuus Tää on se intro osuus
Demarit ovat kommunisteja. Demarit ovat kommunisteja.
Kun 90% pilaa kaikkien maineen Kun 90% pilaa kaikkien maineen
 1 266 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 11.04.2020 23:51:53
[ + 7 | ]

Lastenhoitaja

[41791] [tiedosto.png] [0.47 MB] [540x595] [] []
tiedosto.png

tiger king

 · 

masha diduk

12.04.2020 08:47:39
#330542 [+-] Piilota Suosittele

Mutta miksi hankkia tuollainen lastenhoitaja, jos kerran et voi olla paikan päällä. Harvoin vanhemmat ovat silloin paikalla, kun lastenhoitaja auttaa. Nehän palkataan siksi, että vanhemmat pääsevät pitämään omaa aikaa ilman kakaroita.

[ 4 viestiä | ]