Teletappituokio, teletappituokio... Teletappituokio, teletappituokio...
Rangaistus Rangaistus
Ric flashing cock 2 Ric flashing cock 2
Murakka katse pimeydessä Murakka katse pimeydessä
Ummetukseen apu Ummetukseen apu
Mummotkin panee Mummotkin panee
Kursk Kursk
Takin' a Ride Takin' a Ride
sinpuka sinpuka
Luolaston kommenttikentät Luolaston kommenttikentät
Ohjeita liikenteeseen Ohjeita liikenteeseen
Hapsiaisellemme <3 Hapsiaisellemme <3
Kainuun kovis Kainuun kovis
Sateensuojassa Sateensuojassa
Mike Ehrmantraut on likainen possu Mike Ehrmantraut on likainen possu
Matkalla Kurskiin Matkalla Kurskiin
Luolaston aktiivit kokoontuu Luolaston aktiivit kokoontuu
Ryzen cpu meltdown exploit Ryzen cpu meltdown exploit
Prinssin lepakkolaulu Prinssin lepakkolaulu
Puola hoitaa homman Puola hoitaa homman
Merenalainen maailma Merenalainen maailma
Kop kop Kop kop
Murakassit Murakassit
Kävin hakemaan sienet pois. Kävin hakemaan sienet pois.
 846 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 22.03.2020 23:16:06
[ + 5 | ]

mitä ihmiset tekee

[41053] [0.jpg] [0.21 MB] [691x1002] [] []
0.jpg

ihmiset

(18)  · 

stay

(5)  · 

home

(13)  · 

picnic

23.03.2020 00:08:23 | 00:11:15
#321400 [+-] Piilota Suosittele



Vähintään* 14,5 tuhatta ihmistä kuollut maailmalla COVID-19:ta vuoksi.

Italiassa kuolee tällä hetkellä vajaa 1000 ihmistä vuorokaudessa.

Hoitohenkilöstöstä ja hoitopaikoista huutava pula todella monessa Euroopan maassa nyt jo, vaikka ei olla edes pahimmassa hetkessä vielä! Ihmisiä luokitellaan ja priorisoidaan ketä hoidetaan, ketä ei.

Siinä osut juuri sairaalan tehohoitojonoon samaan aikaan tohtorin, parin hoitajan ja palomiehen kanssa. Olet sitten myyjä, kassa, rakennusmies, hitsaaja, betonivalaja tai ohjelmoija - ja kas kummaa, sinut priorisoidaan kuolemaan.

Että ei kun saatana piknikille vaan, koska vittu tuntuu siltä, että on kivaa pikniköidä, lähteä karaokebaariin laulamaan ja piti vähän Levilläkin käydä reissaamassa. Mummoakin käytiin vähän katsomassa, kun ihan terveeltä tuntuu ja työkaverilla käytiin vähän vetämässä kaljaa, ihan sen oma vika ettei koskaan kertonut diabeteksestään.


* Vähintään 14,5 koska Venäjän ja Iranin viralliset luvut eivät todellakaan pidä paikkaansa. Kiinan lukujakin on syytä epäillä. Intian ja Pakistanin luvut ovat myös todella arveluttavat, kuten monen muun Aasian ja Lähi-Idän maan. COVID-19 on vasta nyt alkanut rantautua Afrikkaan ja kun se pääsee siellä mylläämään, todelliset luvut tulevat räjähtämään, mutta virallisiin tilastoihin niitä tuskin saadaan.

[ 7 viestiä | ]