>>321054 juu, se korona menee tosiaan säilyketölkkien läpi eikä tölkin pyyhkiminen kosteusliinalla joita tossa on kaksin pakettein tietenkään auta mitään? Peruna on kuuluisa koronan tartuttaja, koska perunat aina syödään tosiaan pesemättä ja kuorimatta?
[
6 viestiä
|
]
⭰
Virheä logiikka
I am groot
Haitarihousut
Mitä helvettiä t. Japanin pääministeri
Mitä ponnekkaammin..
Hauska askare
How about no
Hmmm.. Öhmmm...
Mina pitsa sinule leikele
Jeesus jälleen.
Mitä vittua mies ja kukkanen
Hysteerinen nainen.
Mitä vittua
Vitun idiootti
Carpe pila
babby.png
Toinen maailmansota
NANI?!?
Nostit väärän kasvin poju
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3