Riita poikki :3 Riita poikki :3
Minitietokone Minitietokone
Protskuu... Protskuu...
viimeinen fisti viimeinen fisti
Vitsillinen sarjakuva 1 Vitsillinen sarjakuva 1
R.I.P. Olli R.I.P. Olli
Asuuko täällä se yksinäinen kissanainen? Asuuko täällä se yksinäinen kissanainen?
Luonnosta bongattu Luonnosta bongattu
Toinen pölöjä Toinen pölöjä
säästöä säästöä
Hämy Hämy
Ansa Ansa
Meanwhile in Africa Meanwhile in Africa
Sorsaa vituttaa Sorsaa vituttaa
Spurdo-Essi joi ES-äääää :DDDDDDDDD Spurdo-Essi joi ES-äääää :DDDDDDDDD
Mielipiteesi on huomioitu Mielipiteesi on huomioitu
Läskin Paskan Amerikanserkku Läskin Paskan Amerikanserkku
Venäjä Venäjä
Aku antaa periksi Aku antaa periksi
Mitkä ilmajouset? Mitkä ilmajouset?
Vastaanota tuplasti isompi tiskiallas Vastaanota tuplasti isompi tiskiallas
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Arya Stark Arya Stark
Jotain korvassa Jotain korvassa
 831 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 19.03.2020 17:39:06
[ + 5 - | ]

Kivi ja isis. Kaksinaismoralismi

[40889] [20200319_081645.jpg] [0.38 MB] [1080x686] [] []
20200319_081645.jpg

iikka kivi

(24)
19.03.2020 19:36:33 | 19:37:08
#320067 [+2] Piilota Suosittele

Jollain napsahtanut, kun joutunut niitä surkeita vitsejä kuuntelemaan.

Tuo mies on noloin ja huonoin näistä "tunnetuista" standuppaajista.

"Pilveä, paskaa, oikeisto on paskaa" -juttua vain tulee ja vain pikkusormi pystyssä olevia fiinejä cityvihervasemmistolaisia naurattaa. Muut toivovat jo lavalle seuraavaa kaveria.

Somalitaustainen (tosin paljasräpyläinen suomalainen itse) Fathi Ahmed sen sijaan on hyvä standuppaaja. Vittuilee ohimennen somaleille, nauraa itselleen ja saa vielä samaan höpinään yhdistettyä Soinin, jolle nauraa.

Zaani toki on paras (ranskalais-suomalainen tausta)... silloin kun ensimmäisen kerran kuulee. Mutta kun on kerran ne yh-naisten panemisesta kertovat jutut kippurassa nauranut, eivät ne enää toisella kerralla iske.

[ 8 viestiä | ]