sieniä talvella sieniä talvella
blyat blyat
täs mä täs mä
mjäy mjäy
Luolaston miitti Luolaston miitti
Fingerpori Fingerpori
apu kissa theme song apu kissa theme song
granit :DDDD granit :DDDD
every day im hustling every day im hustling
Äkäinen kissa Äkäinen kissa
Lanamies lanaa Lanamies lanaa
vahva ajosuorite vahva ajosuorite
lissu ragee :D lissu ragee :D
maanantain aamupaska maanantain aamupaska
Väyrynen saatana Väyrynen saatana
tällänen vessaan tällänen vessaan
Ykäsonni Ykäsonni
george floyd george floyd
nyyjoork testi nyyjoork testi
giljotiini giljotiini
jäätelö jäätelö
jurassic park jurassic park
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
upea asento upea asento
 831 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 19.03.2020 17:39:06
[ + 5 - | ]

Kivi ja isis. Kaksinaismoralismi

[40889] [20200319_081645.jpg] [0.38 MB] [1080x686] [] []
20200319_081645.jpg

iikka kivi

(24)
19.03.2020 19:36:33 | 19:37:08
#320067 [+2] Piilota Suosittele

Jollain napsahtanut, kun joutunut niitä surkeita vitsejä kuuntelemaan.

Tuo mies on noloin ja huonoin näistä "tunnetuista" standuppaajista.

"Pilveä, paskaa, oikeisto on paskaa" -juttua vain tulee ja vain pikkusormi pystyssä olevia fiinejä cityvihervasemmistolaisia naurattaa. Muut toivovat jo lavalle seuraavaa kaveria.

Somalitaustainen (tosin paljasräpyläinen suomalainen itse) Fathi Ahmed sen sijaan on hyvä standuppaaja. Vittuilee ohimennen somaleille, nauraa itselleen ja saa vielä samaan höpinään yhdistettyä Soinin, jolle nauraa.

Zaani toki on paras (ranskalais-suomalainen tausta)... silloin kun ensimmäisen kerran kuulee. Mutta kun on kerran ne yh-naisten panemisesta kertovat jutut kippurassa nauranut, eivät ne enää toisella kerralla iske.

[ 8 viestiä | ]