Bongo Rasputin Bongo Rasputin
Breivik intissä Breivik intissä
pillu pillu
Vai sil viisii Vai sil viisii
pomppu tiessä pomppu tiessä
Kun kerran on perjantai Kun kerran on perjantai
Oottakaahan vaan kun bongokissat loppuu :3 Oottakaahan vaan kun bongokissat loppuu :3
One Bongo One Bongo
Ultra Durable Ultra Durable
Väsähtäneet seikkailijat Väsähtäneet seikkailijat
Uus ennätys joka sekuntti! Uus ennätys joka sekuntti!
Jhnna. Jhnna.
Noodlewich Noodlewich
Bongokissa marssii taas luolastoon! Bongokissa marssii taas luolastoon!
Katiska Katiska
Purjot Purjot
Puisen naisen korukuoro Puisen naisen korukuoro
Tissi Temppu Tissi Temppu
Herkullista mutta... Herkullista mutta...
Sekalaista paskaa kovon uumenista Sekalaista paskaa kovon uumenista
Vittu Vittu
ääniä yössä ääniä yössä
Tuksun häät Tuksun häät
1995 nevö föget! 1995 nevö föget!
 826 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 16.03.2020 14:21:47
[ + 4 - | ]

Psykoosi Iikka vauhdissa

[40748] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [1080x1695] [] []
tiedosto.jpg

16.03.2020 16:16:44
#318856 [+1] Piilota Suosittele

Kuin sekasin ihminen voi olla. Äärioikeistohan juuri ajaa sitä että on valtio, äärivasemmisto taas sen sijaan ei halua valtiota.

17.03.2020 18:17:32
#319352 [+1] Piilota Suosittele

Tämä on oikeasti hauskaa, että äärioikeistolla perustellaan nyt toimia ja että äärioikeisto niitä halusi.

Ensin mainostetaan, että PS on äärioikeistoa. Ja että PS:n kannatus on vain reilu 20 prosenttia, vain 20 prosenttia. Sitten yhtäkkiä se 20 prosenttia saakin koko maahan rajoitukset aikaan.
Syytetään edelleen siitä äärioikeistoa. Nyt yhtäkkiä se vain 20 prosenttia onkin jotenkin dominoiva.

Ei suostuta myöntämään ja toteamaan, että vasemmistohallitus ne rajoitukset laittoi voimaan ja teki, syytetään vain että se 20 prosenttia sen sai aikaan.

Pelle-Iikan logiikkaa.

[ 6 viestiä | ]