Lempäälän lällättelijä22 Lempäälän lällättelijä22
montako sormea montako sormea
vampyyri vampyyri
Olvi lasipullossa Olvi lasipullossa
Vasurit 🤦‍♂️ Vasurit 🤦‍♂️
vitun kiina vitun kiina
Elokapinan tulos Elokapinan tulos
Löytyhän se lopulta Löytyhän se lopulta
Kusipäät potkijat. Kusipäät potkijat.
Suomalaisen nuotion syy Suomalaisen nuotion syy
Ufomies kävi kylässä Ufomies kävi kylässä
Upilla ottaa pahasti Upilla ottaa pahasti
Jaappanin koira sugoiiii Jaappanin koira sugoiiii
Polsisi Polsisi
Panisitko henny harjusolaa? Panisitko henny harjusolaa?
Vegaanius on propagandaa Vegaanius on propagandaa
Koko vasemmisto yhdessä kuvassa. Koko vasemmisto yhdessä kuvassa.
apinapassi apinapassi
Asiat tärkeysjärjestykseen osa 2. Asiat tärkeysjärjestykseen osa 2.
Cause I'm high Cause I'm high
Kesä tulee. Kesä tulee.
Hyllymbyvör Hyllymbyvör
🤡 🤡
Insane in the membrain Insane in the membrain
 828 näyttökertaa, 32 viestiä, 4.07 MB, 1 tiedosto, 18.02.2020 18:21:08
[ + 1 - | ]

Teki kissaolutta

[39811] [86201711.png] [4.07 MB] [1536x2048] [] []
86201711.png

kissa

(5203)  · 

olut

(237)  · 

panimo

 · 

potkut

 · 

vintage

(26)
18.02.2020 21:31:18
#308539 [+-] Piilota Suosittele

>>308529
60-luvulla Raisio päätyi kilpailupaineessa käyttämään tuotteissaan eläinten raadoista ja teurasjätteistä erotettua rasvaa. Suvikulta oli yksi silloisista margariineista.

18.02.2020 22:31:28
#308580 [+-] Piilota Suosittele

>>308539
Pattirasvaksi tuolloin kutsuttua, ja se oli kuulemma suurta herkkua.

>>308542
En :( lopetin Nakuankan lukemisen kun piti alkaa lukea kirjoja. Niistä sai osasta hyvät rahat kun niille ei ollut enää käyttöä.

Oppikirjoja.

18.02.2020 22:34:16
#308583 [+-] Piilota Suosittele

Ainiin, ja eräs herrasmies kääri jointin kirjan sivusta, ja jointin filtterin kannesta, juuri kun olin maksanut 60€ yhden kurssin teoksesta...



...mutta olen rauhan mies. Yleensä.

19.02.2020 05:40:32
#308780 [+-] Piilota Suosittele

>>308411

Vanahat korpien miehet väitti ihan tosissaan, että jos pontikka oli tehty kirijaimellisesti paskasta, niin ku sitä hankas kässiin niin se rupes vaahtuammaan. Tarina ei tosin kertonu sitä, että oliko sillä mittään merkitystä vaihtokauppoihin.

20.02.2020 15:11:22
#309330 [+-] Piilota Suosittele

>>309303 Kyllä se taitaa kossu olla. Tosin Leijona on saattanut kiilata ohi. En kyllä ymmärrä että miten joku voi juoda sitä. Maistuu paloöljyltä ja lisäksi siinä on joku outo sivumaku.

20.02.2020 15:18:54
#309341 [+-] Piilota Suosittele

>>309336 Halpaa se kyllä on. Suomi viina, leijona, ja se perinteinen kossu. Niitä se porukka latoo alkon tiskille perjantaisin, tosin viini on nostanut suosiotaan. Yhä useammin näkee nuorisoa ostamassa viinan sijasta viiniä, ja se onkin hyvin suotavaa kehitystä.

22.02.2020 10:41:05
#310355 [+-] Piilota Suosittele

>>308583
Sanomalehtipaperiin tai Raamatunkin sivuihin käärityt sätkät maistuu Hitlerin perseessä marinoidulta saatanan kyrvältä, jotain kurssikirjan sivusta käännettyä tötteröä on vaikea edes kuvitella. Tyyppi rankaisi jo itse itseään. PS: Onko sun kaverit narkkeja, vajaita vai molempia? :P

22.02.2020 11:35:47
#310375 [+-] Piilota Suosittele

>>310355
maistuu Hitlerin perseessä marinoidulta saatanan kyrvältä

:D +1


>>310355
Onko sun kaverit narkkeja

Noh, mä en oikein tiedä ovatko elossa edes. Kuulin että yksi heistä kuoli jo sydänkohtaukseen, ja siitäkin on viisi vuotta.

[ 32 viestiä | ]