Saattoi nilkka nyrjähtää Saattoi nilkka nyrjähtää
kumpi? kumpi?
Send me a picture bitchboy Send me a picture bitchboy
Hönö saanu jeesiä Hönö saanu jeesiä
postatkaa runeäijänne statsit postatkaa runeäijänne statsit
Maahanmuutto on paras, ja globalismi Maahanmuutto on paras, ja globalismi
Voroneekeri Voroneekeri
uudenvuodentoivotukse venäjällä uudenvuodentoivotukse venäjällä
BB-Ante ja Arman BB-Ante ja Arman
Pikku Kakkonen Pikku Kakkonen
Jessen poju Jessen poju
Hymyili kameralle Hymyili kameralle
Päivän safkat Päivän safkat
soijarouhe soijarouhe
Kaikkea se olut tekee ihmisille Kaikkea se olut tekee ihmisille
läskipaska läskipaska
Jean-Claude Juntti Jean-Claude Juntti
sinä olet kenkähiiri >:3 sinä olet kenkähiiri >:3
Polttohautajaiset eiku... Polttohautajaiset eiku...
Jekku hitsarille Jekku hitsarille
oh no :3 oh no :3
Norjalainen menossa turskakauppaan Norjalainen menossa turskakauppaan
>Korhonen >Korhonen
Douchebag Douchebag
 852 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 01:06:26
[ + 0 | ]

4 Non Blondes - What's Up (OV)


04.02.2020 01:07:16
#302778 [+-] Piilota Suosittele

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination
I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood
Of man for whatever that means

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I try, oh, my God, do I try
I try all the time
In this institution
And I pray, oh, my God, do I pray
I pray every single day
For revolution

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination

04.02.2020 03:56:27
#302819 [+-] Piilota Suosittele

4 non blondes oli pystyssä vähän yli vuoden kun solisti inhos bändiä. Solisti Linda Perry sitten tehnytbiisejä mm Pinkille, Christina Aguileralle ja monille muille. Pink nousi pinnalle Linda Perryn säveltämän biisin ”Get the Party Started" avulla. Sääli, olis kuunnellu enemmänkin 4 non blondia.

[ 3 viestiä | ]