Pakistanilainen kaveri pyysi jakamaan, joten jaetaan Pakistanilainen kaveri pyysi jakamaan, joten jaetaan
Mikä sieltä tulee Mikä sieltä tulee
venyttelyä venyttelyä
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Kissen luonto-ohjelma Kissen luonto-ohjelma
Jooga Jooga
Markku Setälä ja some Markku Setälä ja some
Surrrujllista :((( Surrrujllista :(((
I gues they never miss, huh? I gues they never miss, huh?
Videokokoelma Videokokoelma
markku korjaa markku korjaa
Kisse vs. Koiro Kisse vs. Koiro
feminismi suomessa feminismi suomessa
Milkfed Milkfed
Kaasutusta. Kaasutusta.
"Tultiin kylään, toivottavasti ei haittaa" "Tultiin kylään, toivottavasti ei haittaa"
Isis Isis
Kaffa Kaffa
Luolastossa on paljon luonnonsuojelijoita Luolastossa on paljon luonnonsuojelijoita
Kun juot liikaa energiajuomaa ja saat pelikioltoa. Kun juot liikaa energiajuomaa ja saat pelikioltoa.
Rakkauden uskonto Rakkauden uskonto
Aamiainen vuoteeseen Aamiainen vuoteeseen
Työmijes Työmijes
Käännytystyö Käännytystyö
 858 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 01:06:26
[ + 0 | ]

4 Non Blondes - What's Up (OV)


04.02.2020 01:07:16
#302778 [+-] Piilota Suosittele

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination
I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood
Of man for whatever that means

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I try, oh, my God, do I try
I try all the time
In this institution
And I pray, oh, my God, do I pray
I pray every single day
For revolution

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination

04.02.2020 03:56:27
#302819 [+-] Piilota Suosittele

4 non blondes oli pystyssä vähän yli vuoden kun solisti inhos bändiä. Solisti Linda Perry sitten tehnytbiisejä mm Pinkille, Christina Aguileralle ja monille muille. Pink nousi pinnalle Linda Perryn säveltämän biisin ”Get the Party Started" avulla. Sääli, olis kuunnellu enemmänkin 4 non blondia.

[ 3 viestiä | ]