Lame selfie bee vol.4 Lame selfie bee vol.4
Takaisin keittiöön Takaisin keittiöön
IIDA3 IIDA3
Jet fuel can't melt steel beams Jet fuel can't melt steel beams
Joulurauha >:3 Joulurauha >:3
Tulee toimeen valkoisten super masien kanssa Tulee toimeen valkoisten super masien kanssa
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
NARU NÅPULA NARU NÅPULA
iidat iidat
hyvä olla :3 hyvä olla :3
Willem ja Noidan käsikirja Willem ja Noidan käsikirja
Rapeaa Rapeaa
Tapahtuuko kohta suomessakin näin? Tapahtuuko kohta suomessakin näin?
Yhdennäköisyys on puhdasta sattumaa Yhdennäköisyys on puhdasta sattumaa
pro maalari pro maalari
Hyvin säilyy :) Hyvin säilyy :)
Tosi ystävä :) Tosi ystävä :)
Trashia aamuyöhön... Trashia aamuyöhön...
Men At Work - Down Under Men At Work - Down Under
ukko ukko
Rimpsalla sattuu ja tapahtuu Rimpsalla sattuu ja tapahtuu
Tosimiehen täsmäasuste Tosimiehen täsmäasuste
ww3 soon ww3 soon
Puukottaja unelmoi Puukottaja unelmoi
 854 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 01:06:26
[ + 0 | ]

4 Non Blondes - What's Up (OV)


04.02.2020 01:07:16
#302778 [+-] Piilota Suosittele

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination
I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood
Of man for whatever that means

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I try, oh, my God, do I try
I try all the time
In this institution
And I pray, oh, my God, do I pray
I pray every single day
For revolution

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination

04.02.2020 03:56:27
#302819 [+-] Piilota Suosittele

4 non blondes oli pystyssä vähän yli vuoden kun solisti inhos bändiä. Solisti Linda Perry sitten tehnytbiisejä mm Pinkille, Christina Aguileralle ja monille muille. Pink nousi pinnalle Linda Perryn säveltämän biisin ”Get the Party Started" avulla. Sääli, olis kuunnellu enemmänkin 4 non blondia.

[ 3 viestiä | ]