Rammstein Rammstein
kyllä minä tänne mahdun >:3 kyllä minä tänne mahdun >:3
Pamben tuleva vaimo Pamben tuleva vaimo
nukun sitten täällä :3 nukun sitten täällä :3
Slayjerin unelmatyömaa Slayjerin unelmatyömaa
Hiihtomaski Hiihtomaski
kuivaus kuivaus
kauan on kärsitty kauan on kärsitty
ihan hyvä grafiikka ihan hyvä grafiikka
When you skip the tutorial and head straight to race. When you skip the tutorial and head straight to race.
Sinne meni Sinne meni
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Vihtorin salaisuus. Vihtorin salaisuus.
Tasapainoista kellotusta silmät kiinni :3 Tasapainoista kellotusta silmät kiinni :3
redtube suomennoksia redtube suomennoksia
Grilli Grilli
Portaikko Portaikko
Väkivaltaiset videopelit Väkivaltaiset videopelit
Liikennemerkit Liikennemerkit
Lack toes in toddler ants Lack toes in toddler ants
do not disrespect me do not disrespect me
sprödö olli sprödö olli
Abortti Abortti
Komiat korvat kikkeliskokkelis Komiat korvat kikkeliskokkelis
 859 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 01:06:26
[ + 0 | ]

4 Non Blondes - What's Up (OV)


04.02.2020 01:07:16
#302778 [+-] Piilota Suosittele

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination
I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood
Of man for whatever that means

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I try, oh, my God, do I try
I try all the time
In this institution
And I pray, oh, my God, do I pray
I pray every single day
For revolution

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination

04.02.2020 03:56:27
#302819 [+-] Piilota Suosittele

4 non blondes oli pystyssä vähän yli vuoden kun solisti inhos bändiä. Solisti Linda Perry sitten tehnytbiisejä mm Pinkille, Christina Aguileralle ja monille muille. Pink nousi pinnalle Linda Perryn säveltämän biisin ”Get the Party Started" avulla. Sääli, olis kuunnellu enemmänkin 4 non blondia.

[ 3 viestiä | ]