chin chong nip nong chin chong nip nong
Nörtti Nörtti
Äänekkäät lahjoitukset tuo eri pompulat paikalle Äänekkäät lahjoitukset tuo eri pompulat paikalle
Wobbles Wobbles
No? No?
Kahvi Kahvi
Maitoa kiitos :3 Maitoa kiitos :3
manne kortti manne kortti
Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 1 Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 1
Kouluun menossa Kouluun menossa
Töitä on tullu tehtyä Töitä on tullu tehtyä
kolmen viikon välein kahdesta mehiläispesästä kolmen viikon välein kahdesta mehiläispesästä
Peräaukon venyttelyjä Peräaukon venyttelyjä
conqistadorid conqistadorid
Narttu ei kyllä sais vetää... Narttu ei kyllä sais vetää...
Busterimies Busterimies
Petrin vaeltelevat kädet Petrin vaeltelevat kädet
Pitää ottaa rauhallisesti Pitää ottaa rauhallisesti
tanssi tanssi
Vegaani Vegaani
Terapia Terapia
Huomioidaan kaikki... Huomioidaan kaikki...
turpaki ja ängstääjät :DD turpaki ja ängstääjät :DD
Nooooo! Nooooo!
 865 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 01:06:26
[ + 0 | ]

4 Non Blondes - What's Up (OV)


04.02.2020 01:07:16
#302778 [+-] Piilota Suosittele

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination
I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood
Of man for whatever that means

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I try, oh, my God, do I try
I try all the time
In this institution
And I pray, oh, my God, do I pray
I pray every single day
For revolution

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination

04.02.2020 03:56:27
#302819 [+-] Piilota Suosittele

4 non blondes oli pystyssä vähän yli vuoden kun solisti inhos bändiä. Solisti Linda Perry sitten tehnytbiisejä mm Pinkille, Christina Aguileralle ja monille muille. Pink nousi pinnalle Linda Perryn säveltämän biisin ”Get the Party Started" avulla. Sääli, olis kuunnellu enemmänkin 4 non blondia.

[ 3 viestiä | ]