Yui and the pink berry channel Yui and the pink berry channel
Gaysir Gaysir
Salt and Ice - Challenge Salt and Ice - Challenge
Kukkea kerrosbörh :3 Kukkea kerrosbörh :3
Huomattavasti halvempi Huomattavasti halvempi
Kiitos 1918 Kiitos 1918
Mitä hyvää on suomessa Mitä hyvää on suomessa
Totuus Totuus
:o :o
Hyviä unia Hyviä unia
BOKKI ZONE ♂ BOKKI ZONE ♂
Aivan selvästi! ei voi erehtyä! Aivan selvästi! ei voi erehtyä!
Joutsen vittuun Joutsen vittuun
faceswap faceswap
Uskovaiset on kyllä maailman tyhmimpiä ihmisiä Uskovaiset on kyllä maailman tyhmimpiä ihmisiä
hnnph assi hnnph assi
Super mario tehosteilla Super mario tehosteilla
Ei käynyt lähelläkään Ei käynyt lähelläkään
Lapsille on tärkeää olla rehellinen :) Lapsille on tärkeää olla rehellinen :)
Japanilainen propagandaelokuva - Momotaron taivaalliset soturit Japanilainen propagandaelokuva - Momotaron taivaalliset soturit
amis amis
Jotkut naiset on vaan sellasia Jotkut naiset on vaan sellasia
HEHE HEHE
Kun et halua jakaa tietojasi Kun et halua jakaa tietojasi
 726 näyttökertaa, 7 viestiä, 8.91 MB, 1 tiedosto, 01.02.2020 19:48:19
[ + 3 - | ]

Breksitin heipattimet

[39143] [tiedosto.mp4] [8.91 MB] [400x400] [] []

01.02.2020 23:45:44
#301755 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä se ottaa koville, kun Britit todellakin lähti EU:sta. Piti ihan katkaista mikrofoni ja vittuilla päälle. Ja pahintahan on se, että äänestäjät sanoi, että tää on paskaa. Oivoi, mutta niin pieni enemmistö vain halus erota, yhy yhy. Mitenkäs viime vaaleissa meillä kotona? Hahaa, persut hävis 0,2 määrällä äänistä, joten kansa on puhunut. Wuhuu!

Suurin osa teistä tosiaan tuntuu olevan aivan liian nuoria muistamaan, että miten EU markkinoitiin meille. Luvattiin tavaroiden ja ihmisten vapaata liikkumista. Maksat verot yhteen maahan niin saat ne toiseen ilman tuplaverotusta. Ei onnistunut, ostit Saksasta auton ja ku toit tänne, niin siellä oli tullin pojat kullit tanassa laittamassa tuplaverotusta. Kulukia saat kyllä, mutta mitään et saa maahan tuoda. Ja jumalauta, jos vaikka viinaa haet ulukomailta. Ohho, mites se ny näin? Ei saa tuoda sähkötupakan nesteitä, ei viinaa, ei tarvaraa. Koko homman piti vain helpottaa euroopan sisäistä kauppaa, mutta reisillehhän sekin meni. Sitten liityttiin ilman äänestystä Euroon. Lopputuloksena verojen kautta valuutan ostovoiman tuhoaminen. Yhessä yössä vaihtu julukiseen vessaan pääseminen yhestä markasta kuuteen markkaan, eli euroon.

Varmasti se on nuoremmalle ja fanaattisemmalle porukoille vaikiaa käsittää, että ero EU:sta ei oo sama asia ku rajat kiinni ja paluu mettäläisyyteen. Jos Suomi eruais niin voitais aivan rauhassa käydä kauppaa muun maaliman kans välittämättä paskaakaan EU:sta. Vuojen -45 jäläkeen Suomi kävi kauppaa ryssien kanssa. Nyt sitten sekään ei enää onnistu, koska uliuli. Shengenin alueen vapaa liikkuvuus on hyvä asia. Ei siihen tarvita ylivaltiollista huuhaa-järjestöä. Poliisilaitokselle, passi taskuun ja menoksi. Euro? Painelet rahanvaihtopisteeseen ja vaihat valtion omaa valuuttaa haluamaas jos oot menossa semmoseen maahan jossa sitä ei oteta vastaan.

Tosiasiat pitää kyetä tunnustamaan ja vaikka EU:sta onkin ollut globalisteille jotain pientä hyötyä, se on tavallisille ihmisille vain suunnaton rasite.

02.02.2020 15:36:15
#301996 [+-] Piilota Suosittele

>>301755
Hyvin sanottu, erittäin hyvin.
>>301819
Siinäpä taas yksi globalisti vihervassari keksi tekosyyn, kun faktoja ei ole tarjota. No vähän kumbayaa ja pelihetkiä neekereiden kans, niin eiköhän sullaki ahdistus helpota.

03.02.2020 14:40:34
#302608 [+-] Piilota Suosittele

>>301755
Mitä sää nyt oikeen sekoilet taas?

Viinaa on haettu pakettiauto täynnä Saksasta ja ei ole veroja kyselty. Autokin on haettu Helmutilta Saksasta ja ei siitäkään maksettu muuta kuin autovero mikä nyt täällä pitää joka vuosi maksaa. Sillon kun sähkötupakoista ei ollut vielä mitään lakia ja ruvettiin aiheesta kahisemaan niin jäi yksi paketti Briteistä postiin vaikka aiemmin tulivat läpi. Sekin tuli sitten lopulta perille kun laki saatiin. Mistään ei tullia tai veroja kyselty.

Sen sijaan tilasin kerran Intiasta vaatteita ja maksoin vitunmoiset tullit.

[ 7 viestiä | ]