Hey father.. where he at? Hey father.. where he at?
paprika :D paprika :D
Matupatja Matupatja
meteoriitti meteoriitti
Parannuskeino Parannuskeino
moottori kertoo vitsin moottori kertoo vitsin
lounassalaatti lounassalaatti
Antti Pelttari Antti Pelttari
Pepyu Pepyu
Uusi hiirimatto Uusi hiirimatto
Keinutaan Keinutaan
roskien palautus roskien palautus
Puistotäti Puistotäti
Ihana monikulttuurisuus Ihana monikulttuurisuus
grannyt internetsissä grannyt internetsissä
muori antaa kommenttia muori antaa kommenttia
paskat palestiinasta paskat palestiinasta
Huomenta Huomenta
nirvana nirvana
Tusseja tussussa Tusseja tussussa
Mutku Marin! 3 Mutku Marin! 3
Vähän erilainen doggystyle Vähän erilainen doggystyle
Omaa kivaa Omaa kivaa
RIP Ozzy RIP Ozzy
 902 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 31.01.2020 22:55:58
[ + 8 - | ]

Piirsin kännissä mulkun

[39105] [nimeton.jpg] [0.13 MB] [1238x783] [] []
nimeton.jpg

siinä

 · 

on

(118)  · 

mulkku

(59)  · 

vit

01.02.2020 11:49:06 | 11:49:46
#301529 [+-] Piilota Suosittele

Ps. mitä vittua tossa vasemman puolen kotelossa lukee, kun heviparralla on kirjoitustaidot vielä vähän hukassa? Kiinnostais tietää kun tällänen hieno kuvakin on jaksettu tehdä ja nähdy peppukipeydessään siihen vaivaa? ^^

01.02.2020 12:09:54 | 12:11:08
#301531 [+-] Piilota Suosittele

>>301530
RVSSIRVA on kyllä @Heviparta :n hyvä yritys osata kirjoittaa ♥
Hyvä hyvä, kyllä siitä tulee vielä hyvä poika xD

(mä en oikeesti enää yhtään ihmettele heviparran juttuja, jos tää on paras suositus mihin se pystyy xD)

01.02.2020 13:49:50 | 13:50:32
#301583 [+-] Piilota Suosittele

>>301572
No hedelmävihannespartaa näyttää kovasti kiukuttavan jos oikein tälläsiä "hienoja" kuvia tekee ja triggeröityneenä postaa niitä nappulaan :D Mutta jos se ei osaa lopettaa, ni antaa vaan jatkaa sitä kehari/autismi huutelua ja antaa olla vaan :) Mitä enemmän se kiukuttelee ni sitä enemmän se itelleen kuoppaa kaivaa ^^ Sai taas nauraa vedet silmissä näille taidonnäytteille xD

[ 12 viestiä | ]