Mikedi Mikedi
Mitä helvettiä gettyimages? Mitä helvettiä gettyimages?
pyöräily ja alkoholi sekotettuna pyöräily ja alkoholi sekotettuna
Kirk & Scotty after the fight with Klingons Kirk & Scotty after the fight with Klingons
Lups :3 Lups :3
Neljä vuodenaikaa Neljä vuodenaikaa
Mlem Mlem
Poliisikoira Poliisikoira
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
hippaa :3 hippaa :3
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
taulu taulu
Kissalamppu Kissalamppu
warm kitty,soft kitty.. warm kitty,soft kitty..
yodan kulli ja palli kidutus yodan kulli ja palli kidutus
nyt tulee jöötiä nyt tulee jöötiä
Latausranneke Latausranneke
Mitä se sanoo? Mitä se sanoo?
Painineitoset Painineitoset
lisää ruokaa -_- lisää ruokaa -_-
kiipeää mastoon kiipeää mastoon
Olet suopean epäilyksen alaisena huumon ;3 <3 Olet suopean epäilyksen alaisena huumon ;3 <3
Clockwork Eye Clockwork Eye
tämä ei ole mukava peti >:3 tämä ei ole mukava peti >:3
 1 331 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 27.01.2020 12:56:35
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 27.01.2020.

This juice is so good

[38945] [0.gif] [0.56 MB] [238x240] [] []
0.gif

nainen

(2352)  · 

golden shower

 · 

surprise

28.01.2020 08:09:01 | 08:09:46
#299869 [+-] Piilota Suosittele

>>299863
Noh...
Ipa kertoi lasteni olevan vammaisia, neekerin siittämiä ja kehuskeli vielä nussiseensa minun edesmennyttä äitiäni.
Että joo.. Pientä skismaa.

28.01.2020 14:38:36
#299971 [+-] Piilota Suosittele

>>299869
Mä heitin volmiksen tyttärestä (13-14v nykyään) pedoläppää vuos sitte, ja ymmärrän että se suututti monia tahoja. Sellanen "läppä" vaan ei ole hauskaa. Monista muistakin tuohon aikaan koska olin burnoutissa kuten koko kesän. Kunnostauduin vasta syksyllä ku muutama kymmenkunta tonnia puuta oli poissa harteiltani.

Saatan alkaa taas vittumaiseksi kun keväällä alkaa työt. Et sinäkään minusta pitänyt, ja kommentoit monta kertaa että olisin saamaton manne. Oravanpyörä.. mut menneet on menneitä ja parempi niin?

>>299870
Pisti vielä reppana rikosilmoituksen


>>299919
Pisti vielä reppana rikosilmoituksen


Mistä syystä? Tämä on asiakysymys nyt kun yritän olla loukkaamatta ketään ja käyttäytyä. Njjeeeiiihhh huumorin rajoissa, my negro weirdos.

[ 13 viestiä | ]