Marinin ostetut seuraajat. Marinin ostetut seuraajat.
Ei saa >:3 Ei saa >:3
rukouskutsu rukouskutsu
Bomb Queen Bomb Queen
Tuubi juusto Tuubi juusto
kevennetty taisteluvarustus kevennetty taisteluvarustus
Esko saatana Esko saatana
matut arvostaa matut arvostaa
Ihana nainen Ihana nainen
hyvä jäätelö hyvä jäätelö
3 jutskaa ny samalla 3 jutskaa ny samalla
Nuhakiellot Suomessa Nuhakiellot Suomessa
Melkoinen työmaa Melkoinen työmaa
Narkkarin voimat Narkkarin voimat
Velhoarvot Velhoarvot
Nyt tuli .. Nyt tuli ..
Juovutusjuomat Juovutusjuomat
Kokoomus/Sitra/rokotepassi Kokoomus/Sitra/rokotepassi
I've Been Waiting for You Tyrone I've Been Waiting for You Tyrone
Maailman ihanin valtio Maailman ihanin valtio
Prups Prups
Ei saatan... Ei saatan...
Jiri Keronen Jiri Keronen
Tämä rasismi? Tämä rasismi?
 740 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 24.01.2020 20:53:28
[ + 0 | ]

Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain

[38875] [Kunnon-kone.png] [0.31 MB] [1723x1337] [] []
Kunnon-kone.png

hapsin kone

 · 

Äläkää ostako paskaa

24.01.2020 21:00:33 | 21:03:31
#298622 [+-] Piilota Suosittele

Muistit CL19 ?
Okei editointiin meinaat myös vai?

Ja 16Gb riittää editointiin? 3dmax täysillä? Oikeasti?

5700 XT hakkaa täysin ton Nvidian 2070 mallin, pitäs olla melkeen 2080 malli että pistäis vastaan.
PCI-E 4.0 emo mutta PCI 3.0 näytis? Mitä vitun järkeä?!


Ei vittu morjens <.<

Ja vesijäähy, miksi? Koska vettä jee?
Prossulla 105W TDP arvo joten miks vitussa vesijäähy? Miksi?

Vois vetää viinaa lisää <.<

24.01.2020 21:31:25
24.01.2020 21:44:41
#298647 [+-] Piilota Suosittele

Oha tää paree ku nakun setuppi, ainakin osittain. Kovoihi on pistetty iha vitusti tyhjää rahaa eli siitä pois ja 2070 -> 2080. Ja tälläsee myllyy vois jo harkita 32gb rammia, toisaalta 16gb riittää mainiosti täl hetkel et sitä voi ostaa sit möhemmi lisää.

Isoa plussaa kuitenkin vesijäähystä, kun nakulla joku vitun pirkka jäähy 2,5k koneesee ja 30e glorifioitu anaalitappi on jätetty ostamatta. Ja kokoaminen varsinkin jos ei oo vesijäähyistä kokemusta 2,5k koneessa se 50e ei paljoa paina lisähinnassa.

24.01.2020 21:57:18 | 21:59:09
#298656 [+-] Piilota Suosittele

>>298651
Oho, mai bääd, katoin vaa et 16gb kitti, noh se kannattas melkee vaihtaa sitte 32gb kittii.
(ps toi emo ei ees tue noi nopeet muistii, en tiiä tukeeko ees toi r9 3900x mut sil oo välii jos emo pettää, eli 3200 max)

24.01.2020 22:22:29
#298666 [+-] Piilota Suosittele

>>298639
>>298642

Aika vitun rölläystä, varsinkin toi basson "pirkkajäähy" nauratti. 2x120mm flektit joo ei ne tehokkaat jäähyt ole aina 100e. Ja tajuatteko että prossu antaa 105W?

Tätä tää on, toki ostaja ite päättää mitä haluaa. Olkoot kuinka sweet spot niin 32Gb CL14 @ 3200 jyllää enemmän editoinnissa. Lisäksi kovoista keskusteltiin jo aiemmin.

Suloista kun lapset koittaa pätee ;)

24.01.2020 22:24:23 | 22:25:00
#298667 [+-] Piilota Suosittele

Lisäks "yhyy kokoo itse"
Tajuatteko että se tekee TÖITÄ sillä koneella :D
se on melkeen sama asia ku jonkun FIRMAN kone silloin? Tajuatteko nyt kasauksen ja lisätakuun? :D

24.01.2020 22:47:43
#298671 [+-] Piilota Suosittele

>>298666
Miten sä neekeri ees luet mun messageita ku oot blokannu mut? Vai otitko pois et voit ulista lisää kuin kasailet tulevaisuuden osilla? Miks et laittanu habse koneesee jotain ryzen 4 6700?

24.01.2020 23:37:00
#298680 [+-] Piilota Suosittele

>>298656 kaikki yli 3200mhz on melkein aina oc eli ei tuettu, joka tarkoittaa biossissa nupin vääntämistä xmp --> on ja sitten 3733mhz toimii WOOHOO!!

25.01.2020 00:12:50 | 00:13:41
#298698 [+-] Piilota Suosittele

>>298694
Nojoo riippuu toki mitä tekee, mut aika köyhät hyödyt kyl saa hintaa nähe lisää. Mut tosiaan ku 2,5k tykistä kyse ni ei se 100e lisää nii paljoa satu :D Taino sehä o jos tos hinnas mut anyways.

Ite kasailen yleensä sellasii 1000-1500 hitna/laatu koneita. Sentakia 100e johonki rammii mistä saa karvan lisää ei oikee inspaa.

[ 16 viestiä | ]