valupertin maanantai valupertin maanantai
Muskelimaija Muskelimaija
joulu tulee kohta joulu tulee kohta
tässä on lämmin tässä on lämmin
Kuvat hapsille Kuvat hapsille
börheä enkeli börheä enkeli
PiÆno PiÆno
kurwa kurwa
Kiinalainen keittiö Kiinalainen keittiö
teki tiktok tanssin teki tiktok tanssin
Melekonen mölli Melekonen mölli
Liukkaria Liukkaria
minun sohva minun sohva
äitien tekemää ruokaa äitien tekemää ruokaa
Lastinen Lastinen
Tervettä menoa Vasemmistoliitossa Tervettä menoa Vasemmistoliitossa
Jonglööri Bob Jonglööri Bob
hörppyä hörppyä
kaupoilla kaupoilla
OPPIIPAHAN OPPIIPAHAN
pahin pelkoni pahin pelkoni
Jos metsään haluat mennä nyt.. Jos metsään haluat mennä nyt..
Muscle Time Muscle Time
puhelu äitille puhelu äitille
 789 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 05.01.2020 23:54:32
[ + 4 - | ]

Chimichangas

[38250] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [720x1280] [] []
tiedosto.jpg

uppopaisto

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

buritto

 · 

rulla

(25)
24.02.2020 19:16:01 | 19:32:18
#311126 [+-] Piilota Suosittele

>>311113
Kuva ehkä valehtelee kokoa (ota mittaa tosta saku-tölkistä takana), mutta kyllä ne on ihan perus Santa Marian tortillalätkistä tehty. En ole mitään tortilloja nähny pakasteena niin nää ite pitää tehdä. Saa haluamansa täytteet. Eikä se uppopaistinta tarvitte. Kyllä ne munkitkin on tähän asti mummot paistanu kattilassa. Mitä nyt joskus on pirtti palanu.

24.02.2020 21:32:47
#311191 [+-] Piilota Suosittele

>>311126
Siel tex mex osastolla on kyl tuttuja tortillat, burritot sekä ne kippomaiset "veneet" sekä perus tacot tuttuja. Tää oli aika new. Tai ainakaan valmiina nähny.

24.02.2020 21:45:13 | 21:52:26
#311202 [+-] Piilota Suosittele

>>311191
Niin kyllähän sieltä kaupan valmisosastolta saa niitä päiviä kostuneita raakoja burrittoja (taitavat olla wrap nimellä kun maitojuomatkaan ei ole maitoa lakien mukaan). Tortillat pitää vähintään uunissa paistaa ennen syömistä eikä syödä suoraan paketista sitä höttöä. Tacoja saa kuulemma hesasta jostain Taco Bellistä, mutta muuten en tiedä, että valmiina saa. Taco "veneet" on niille joilla on peukalo keskellä kämmentä. Nachoja saa Amarillosta niin olisko siellä tacojakin? Muuten joutuu aikalailla tekemään täällä Suomessa itse noi tex mexit, että saa edes hämärästi autenttista.

[ 14 viestiä | ]