100% 100%
Ennen oli paremmin Ennen oli paremmin
Krapula Krapula
haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan
Lakki on tärkeä Lakki on tärkeä
Pihvi etsii olennaista Pihvi etsii olennaista
Varmaan uskovainen Varmaan uskovainen
Joskus vaan tuntuu tältä Joskus vaan tuntuu tältä
För helvete! För helvete!
Filosofinen diskursio Filosofinen diskursio
Polkupyörä temppu Polkupyörä temppu
Kulissien takaa Kulissien takaa
Täys Malcomisti Täys Malcomisti
Onnistaako? Onnistaako?
Kohtuullinen pyyntö Kohtuullinen pyyntö
Lujaa Lada Laatua Lujaa Lada Laatua
Kysymys Kysymys
kuunnelkaas emännenussijat kuunnelkaas emännenussijat
Neekeri ja natsi Neekeri ja natsi
Mordor on paikannettu Pirkanmaalle Mordor on paikannettu Pirkanmaalle
Yksi syy traumoihin Yksi syy traumoihin
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
Hämis ja Lepakkojätkä Hämis ja Lepakkojätkä
Bender-Grilli Bender-Grilli
 653 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 27.12.2019 11:13:48
[ + 3 - | ]

Börhen Throne

[38030] [My_Throne.jpg] [0.05 MB] [600x593] [] []
My_Throne.jpg

kissa

(5203)  · 

got

(11)  · 

sänky

(133)  · 

makaa

(187)  · 

peti

(15)
23.10.2020 12:59:14
#401663 [+-] Piilota Suosittele

>>401650

:333

Hienoa Mortti! :3 Iso poika jo <3 ;3

Luuliskin kyllä tuon pedin tykötarpeineen kelpaavan, ja vielä Bunnypus kaverina :3 Vivis on niin tiiviillä lämbökerällä että just ja just korvista näkee missä pää on :3 Kopassa on sitten hyvä piereskelläkin, jos niikseen tulee ;3

23.10.2020 13:44:13 | 13:44:48
#401673 [+-] Piilota Suosittele

>>401663
Ei vaatinut kuin hieman kantamista joka kerta kun alkoi hänellä silmä luppasemaan. Vivamort luottaa minuun, että automaattisesti muuttuu semmoiseksi löllön-pöllöksi. "Mihin nyt mennään?"

(Paitsi jos on havainnut kopan >>>:3)

Ja tietysti extraviltin. :3
Sielläpä tuhnutelkoon paukkunsa. Ruokakin on sopivan lähellä että voi vaikka "vahingossa" kierähtää syömään.

23.10.2020 22:46:40 | 22:47:34
#401992 [+-] Piilota Suosittele

>>401982

No nyt pyhiä odotellessa olisi aikaa askarrella näitä ylimääräisiä pahvejakin johonkin muotoon. Siinähän olisi mukava aktiviteetti. Kiitos huomautuksesta.

Mortti on ollut hieman ujobörh ja ei ole suostunut sellaisiin kuvauksiin helpolla, mitä @psyyke :denin videoihin tarvittaisiin, mutta jatko-osa on jo suunnitteilla. #nospoilers

24.10.2020 01:43:24 | 01:48:56
#402063 [+-] Piilota Suosittele

>>402061

Enpä voi väittää että olisi jotenkin epäterveellinen idea ;3

Tavallaan olis, sitten kun se päivä koittaa, selkeintä poistattaa koko tunnus. Mä en ole niin sisäpiirissä, että olisi vaaraa että joku matkii mua. Susta taas en ole niin varma :3

25.10.2020 14:28:31
#402519 [+-] Piilota Suosittele

>>402427

Börheyttä, miesrakkausaatiota vai jotain muuta, vai kaikkea? ;3

En halua aiheuttaa mitään paineita, mutta jos vastaat väärin, tulee nekkuun! >:3 Tosin niin voi käydä myös jos vastaat oikein, mutta silloin kyseessä on ystävällinen Morttidögs <3 ;3

25.10.2020 14:38:56
#402524 [+-] Piilota Suosittele

>>402519

bōs-henkisessä; niin kuin täällä ollaan, tulee börheyden jakamisen tarve.

Haluaisin kuvitella olevani kuin sukallinen puuroa. Iskee lujaa mutta hellästi ja ennen siivousta kaikki saavat syödäkseen. ;3

25.10.2020 14:47:02
#402531 [+-] Piilota Suosittele

>>402529

Tai jos ylipäätään kaurapuuroa jää yli :3 Jos on laiskabörh kuten minä, kaataa vain maitoa ja jauhoja ja suolaripauksen suoraan kattilaan ja sekoittaa ja levittää lätyksi pellille ja leikkaa paistamisen jälkeen paloiksi :3

25.10.2020 14:51:23
#402536 [+-] Piilota Suosittele

>>402534

:333

(Kunpa en olisi ikinä sortunut suomalaiseen leffankuvatukseen nimeltä Häiriötekijä, mutta unohdetaan se. Legendaarisen musiikin väärinkäyttöä prkl! >:3 )

[ 22 viestiä | ]