Ei pikseliäkään ole photoshopattu! Ei pikseliäkään ole photoshopattu!
mutkalla mutkalla
trans neekeri trans neekeri
Michelin Michelin
kaalisiili kaalisiili
äo vitun wallah veli äo vitun wallah veli
krapula-aamu krapula-aamu
Tacopiirakka Tacopiirakka
janakkalan kundit mastotöissä janakkalan kundit mastotöissä
jojo jojo
Carrie Emberlyn Carrie Emberlyn
Säikähti Säikähti
prismaan kiilaamaan prismaan kiilaamaan
Mummo piirtelee Mummo piirtelee
älä vaan huku älä vaan huku
börheät kamerukset :3 börheät kamerukset :3
blyattalo blyattalo
Karhun pyllyttäjät Karhun pyllyttäjät
kaikki mitä tarvinnee kaikki mitä tarvinnee
Purkitettu norppa Purkitettu norppa
Halvin diesel löytyi Halvin diesel löytyi
tosta pikku hyppy tosta pikku hyppy
nuoret hurjat nuoret hurjat
Normimeininki nykyään Normimeininki nykyään
@-
 776 näyttökertaa, 19 viestiä, 24.35 MB, 1 tiedosto, 13.12.2019 16:51:28
[ + 0 | ]

Kiittämöttömyys

[37657] [20191211_155452_001.mp4] [24.35 MB] [1920x1080] [] []

15.12.2019 08:00:16
#282643 [+-] Piilota Suosittele

>>282599
Ne tulee yleensä henkselit paukkuen alueelle kuin alueelle. En kovasti ihmettele että mökin paikkakunnalla niitä ei ole. Siellä on ihan vitun junttia porukkaa.

Onneks ne on vaan naapureita.

15.12.2019 19:31:32
#282796 [+-] Piilota Suosittele

>>282752
Voidaan puhua samasta kunnasta, ja niille ei kannata vittuilla. Nistit ja mannet sekä varsinkin lakupekat vierastavat aluetta. Mulle se on lepopaikka puutöiden välissä :)

15.12.2019 19:35:20
#282799 [+-] Piilota Suosittele

>>282796 No niille ei kyllä kukaan vittuile ku kerran. :D saatuan koko vartalo hieronnan, niin sen jälkeen saattaa pudota sillalta. Kukaan ei tietääkseni ole pudonnut, mutta sitä mahdollisuutta pidetään ilmassa. :D

15.12.2019 19:36:48
#282801 [+-] Piilota Suosittele

>>282796 Oli siellä paikallisessa kerran 2 neekeriä. Pari mummoa oli haalannu itellee mokkamunat jostain. Mulla oli täysi työ siinä että ne mutiaiset pääsi taxiin ja karkuun...

15.12.2019 19:46:26
#282811 [+-] Piilota Suosittele

>>282801
Suomessa on kyllä alueita kuten jenkkien Alabama 60-luvulla... parempi pysyä poissa, ja arjalaisenakin kannattaa pitää puukkoa haalarissa kun menet paikalliseen kahville :D

[ 19 viestiä | ]