Talvisodan henki nykyään. -- (ke 23.6.2010) Talvisodan henki nykyään. -- (ke 23.6.2010)
Nakkipiilo Nakkipiilo
Mansikka Mansikka
Bisneskissa Bisneskissa
*tsirp tsirp* *tsirp tsirp*
The Final Countdown (Metal Cover) The Final Countdown (Metal Cover)
Kyllä kana kelpaa Kyllä kana kelpaa
Järeemmät tikkaukset Järeemmät tikkaukset
Vanha kuva Vanha kuva
OMNOM NOM NOM OMNOM NOM NOM
NPC-gondola NPC-gondola
Perus Vantaalainen Perus Vantaalainen
Koira hommaa sapuskaa Koira hommaa sapuskaa
Finnstonen bannipolitiikalle vastaus Finnstonen bannipolitiikalle vastaus
Kun et vaan osaa Kun et vaan osaa
Ilmeesi nauttiessasi koff olutta Ilmeesi nauttiessasi koff olutta
Tahdotteko säilyttää Neuvostoliiton? Tahdotteko säilyttää Neuvostoliiton?
jeesus pelastaa jeesus pelastaa
nyt lennetään...oof nyt lennetään...oof
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
Vegaanit Vegaanit
Varastomiehen selviytymiskeino Varastomiehen selviytymiskeino
Tyhmää Tyhmää
Hailuodon kirkon pienoismalli Hailuodon kirkon pienoismalli
 958 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 10.12.2019 06:49:57
[ + 1 - | ]

Luukku 10

[37566] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [864x1000] [] []
tiedosto.jpg

dove cameron

10.12.2019 07:57:20
#280968 [+-] Piilota Suosittele

Oisitte sanonu että voin vain kopsata kuvan pornosivulta ja laittaa sen luukuksi. Mä lähettelen vähän ehostettuja kuvia naisista ilman kikkeliä viikoittain.

10.12.2019 08:33:33
#280972 [+-] Piilota Suosittele

>>280971
Ei niitä kunnon "paint"kuvia ala monskuu kukaan millään paintilla piirrä.

Paint on paska ohjelma ja sillä saa paskaa aikaseks.

I really like her eyes

10.12.2019 08:52:30
#280976 [+-] Piilota Suosittele

>>280972

Eipä varmaan. Itse käytän Paint.net ohjelmaa. Siinä on layerit ja jotain efektihommeleitakin. Helppo amatööriohjelma, kun ei muunlaista tarvitse.

10.12.2019 08:58:57
#280978 [+-] Piilota Suosittele

>>280976
Se on hyvä, ja Microsoft ei voi tehdä MS-Paintista yhtään parempaa. Loppus EU-alueella Windowsin laillinen kauppa.

Käytän photaria koska tarvitsen sitä usein jopa töissä. Se on raskas 3ds maxin tapaan, mutta tarvitsen molempia.

[ 6 viestiä | ]