Minun paikkaa et vie Minun paikkaa et vie
"Ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa" "Ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa"
lörs lörs
Lööppikamaa Lööppikamaa
Anime-ukko näyttää keskaria Anime-ukko näyttää keskaria
sienimiehiä sienimiehiä
Lifehack Lifehack
HYVIN ME PELATAAN HYVIN ME PELATAAN
Hörppäsi olutta Hörppäsi olutta
Kuumotukset tehosekoittimesta Kuumotukset tehosekoittimesta
puna hilkka sarja elo kuva puna hilkka sarja elo kuva
Paidat pois Paidat pois
Da waen tarina Da waen tarina
Pyllyn asettelu Pyllyn asettelu
Valto-setä ja kyösti Valto-setä ja kyösti
mitä he näkivät mitä he näkivät
Nyt meni karhu olut boikottiin Nyt meni karhu olut boikottiin
totuus sattuu... totuus sattuu...
Porraskuoro Porraskuoro
Ja vielä turistiluokassa Ja vielä turistiluokassa
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Virheitä on tapahtunut >:3 Virheitä on tapahtunut >:3
Virgin vs Chad Virgin vs Chad
Hiuko Hiuko
 958 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 10.12.2019 06:49:57
[ + 1 - | ]

Luukku 10

[37566] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [864x1000] [] []
tiedosto.jpg

dove cameron

10.12.2019 07:57:20
#280968 [+-] Piilota Suosittele

Oisitte sanonu että voin vain kopsata kuvan pornosivulta ja laittaa sen luukuksi. Mä lähettelen vähän ehostettuja kuvia naisista ilman kikkeliä viikoittain.

10.12.2019 08:33:33
#280972 [+-] Piilota Suosittele

>>280971
Ei niitä kunnon "paint"kuvia ala monskuu kukaan millään paintilla piirrä.

Paint on paska ohjelma ja sillä saa paskaa aikaseks.

I really like her eyes

10.12.2019 08:52:30
#280976 [+-] Piilota Suosittele

>>280972

Eipä varmaan. Itse käytän Paint.net ohjelmaa. Siinä on layerit ja jotain efektihommeleitakin. Helppo amatööriohjelma, kun ei muunlaista tarvitse.

10.12.2019 08:58:57
#280978 [+-] Piilota Suosittele

>>280976
Se on hyvä, ja Microsoft ei voi tehdä MS-Paintista yhtään parempaa. Loppus EU-alueella Windowsin laillinen kauppa.

Käytän photaria koska tarvitsen sitä usein jopa töissä. Se on raskas 3ds maxin tapaan, mutta tarvitsen molempia.

[ 6 viestiä | ]