eipäs jäädä tutkimusretkelle eipäs jäädä tutkimusretkelle
Tämä on turrisi Tämä on turrisi
The HU - Wolf Totem (Official Music Video) The HU - Wolf Totem (Official Music Video)
suun täydeltä namia... suun täydeltä namia...
Pullo auki Pullo auki
rip käsi rip käsi
Saunas Are Toxic Gas Chambers Saunas Are Toxic Gas Chambers
banaanit banaanit
Suolakurkkuja Suolakurkkuja
Maiden whatsaappittelu Maiden whatsaappittelu
dolanin fappaily hetket dolanin fappaily hetket
KAHEN KILON SIIKA! KAHEN KILON SIIKA!
Runksrunks! Runksrunks!
varokaa astumasta lehtien päälle varokaa astumasta lehtien päälle
Kissaihmiset =^o.0^= Kissaihmiset =^o.0^=
greta thunberg greta thunberg
hyvää lokakuuta hyvää lokakuuta
Fear of the duck Fear of the duck
hyvää lauantaita kaikille :> hyvää lauantaita kaikille :>
Eläin-vine kompilaatio :3 Eläin-vine kompilaatio :3
Tule tänne lapsonen, täällä on mansikkaplättyjä Tule tänne lapsonen, täällä on mansikkaplättyjä
Jackass Jackass
hävisit pelin hävisit pelin
kissa kissa
 865 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 22.11.2019 19:25:06
[ + 5 - | ]

Hutisalo

[36994] [FB_IMG_1574439704517.jpg] [0.08 MB] [1080x1079] [] []
FB_IMG_1574439704517.jpg

22.11.2019 19:57:16 | 19:58:01
#273848 [+-] Piilota Suosittele

Äänestämiseen pitäis olla oma lupakorttinsa. Jos ei ymmärrä yksinkertasimpiakaan asioita niin oikeus äänestää otetaan pois. Eli äänestämisen ei pidä olla oikeus vaan etuoikeus.

22.11.2019 20:00:04 | 20:00:44
#273854 [+-] Piilota Suosittele

"Hallitusta oli hiljaa"

Argh. Nyt tarkkuutta prkl... Tästä syystä Hutisalo voittaa, kun hän on tarkempi - ja tuhoaa Suomen, hyvin tarkasti edeten.

15.06.2020 18:56:21 | 18:57:24
#355269 [+-] Piilota Suosittele

>>354997

Tässä nyt kyllä oikeinkirjoitusta kritisoitiin. Niitä pikkuasioita, minkä vuoksi paha (Ohisalo) voittaa.

Mutta kyllä, lepsuja oltiin vuoden 2015 invaasiossa. Lujempaa olisi pitänyt laittaa ja voida laittaa vastaan. Mutta vaikeahan se on taistella vastaan, kun esimerkiksi vastaanottobisneksessä oli yhtä sun toista kokoomuslaista eikä itselle ja kokoomuskaverille kultamunia munivaa hanhea tahdota tukahduttaa.

Ja yksi bisnespoika lupasi avoimet ovet Kempeleen kotiinsakin. Voin todistaa teille sen.

16.06.2020 18:07:36 | 18:07:59
#355637 [+-] Piilota Suosittele

>>355371
Ei ne tässä iässä enää kasva... kutistuu korkeintaan.

Ja siitähän se eroamisen ja repeämisen synty lähti liikkeelle. Asiaa tosin jouduttiin valmistelemaan ja odottamaan puoluekokousta, jossa johto vaihtui jyrkempään ja vähemmän Audin penkistä haaveilevaan. Sitten Audi-kaverit jäivät istumaan takapenkille yksinään ja sen sinisen tarinan tunnemme. Harmi vain, että sinisissä oli pari ihan järkevääkin kaveria, jotka tosin uskoivat virheellisesti sinisen (Kokoomuksen Audi-osaston) kantavan.

[ 8 viestiä | ]