Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa
Huutista Huutista
Kåråna Kåråna
tarkka kuti tarkka kuti
valloittaja valloittaja
Tesla Tesla
Ei vaan toimi tässä maassa Ei vaan toimi tässä maassa
spurdo bolis spurdo bolis
Lisäsi öljyä... Lisäsi öljyä...
Ey! Wake up mon! Ey! Wake up mon!
R.I.P. R.I.P.
Italialaiset Italialaiset
kjeh kjeh röhröh röh :D kjeh kjeh röhröh röh :D
Yllätyitkö? Yllätyitkö?
piiras piiras
Aina käy näin Aina käy näin
edelläkävijä edelläkävijä
scämmi scämmi
Abba Abba
Ei nyt! Ei nyt!
Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
Julumaa Julumaa
normi perussuomalainen normi perussuomalainen
Rontti auttaa :3 Rontti auttaa :3
 865 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 22.11.2019 19:25:06
[ + 5 - | ]

Hutisalo

[36994] [FB_IMG_1574439704517.jpg] [0.08 MB] [1080x1079] [] []
FB_IMG_1574439704517.jpg

22.11.2019 19:57:16 | 19:58:01
#273848 [+-] Piilota Suosittele

Äänestämiseen pitäis olla oma lupakorttinsa. Jos ei ymmärrä yksinkertasimpiakaan asioita niin oikeus äänestää otetaan pois. Eli äänestämisen ei pidä olla oikeus vaan etuoikeus.

22.11.2019 20:00:04 | 20:00:44
#273854 [+-] Piilota Suosittele

"Hallitusta oli hiljaa"

Argh. Nyt tarkkuutta prkl... Tästä syystä Hutisalo voittaa, kun hän on tarkempi - ja tuhoaa Suomen, hyvin tarkasti edeten.

15.06.2020 18:56:21 | 18:57:24
#355269 [+-] Piilota Suosittele

>>354997

Tässä nyt kyllä oikeinkirjoitusta kritisoitiin. Niitä pikkuasioita, minkä vuoksi paha (Ohisalo) voittaa.

Mutta kyllä, lepsuja oltiin vuoden 2015 invaasiossa. Lujempaa olisi pitänyt laittaa ja voida laittaa vastaan. Mutta vaikeahan se on taistella vastaan, kun esimerkiksi vastaanottobisneksessä oli yhtä sun toista kokoomuslaista eikä itselle ja kokoomuskaverille kultamunia munivaa hanhea tahdota tukahduttaa.

Ja yksi bisnespoika lupasi avoimet ovet Kempeleen kotiinsakin. Voin todistaa teille sen.

16.06.2020 18:07:36 | 18:07:59
#355637 [+-] Piilota Suosittele

>>355371
Ei ne tässä iässä enää kasva... kutistuu korkeintaan.

Ja siitähän se eroamisen ja repeämisen synty lähti liikkeelle. Asiaa tosin jouduttiin valmistelemaan ja odottamaan puoluekokousta, jossa johto vaihtui jyrkempään ja vähemmän Audin penkistä haaveilevaan. Sitten Audi-kaverit jäivät istumaan takapenkille yksinään ja sen sinisen tarinan tunnemme. Harmi vain, että sinisissä oli pari ihan järkevääkin kaveria, jotka tosin uskoivat virheellisesti sinisen (Kokoomuksen Audi-osaston) kantavan.

[ 8 viestiä | ]