>>270139 Se vois olla vahingollista. Rontti ei saa yleensä kiivetä sohvalle tai sängylle, mutta mun jalat on aina jäässä joten se saa lämmittää niitä kun käyn nukkumaan.
Kun nukahdan se kapuaa ylemmäs ja herättää aamulla pusulla :D
[
3 viestiä
|
]
⭰
heil
Radioaktiivinen kissa
pärisee hyvin :3
en ostais
kissevideota :3
HAHAA! Kattokaa! Tyhmä kissa ei osaa juoda vaan sotkee!!!
Rauhallista Juhannusta!
Heräsin YYYYAAAAH! :3
Mikä kasvain sulla on päässä
Tulin vain tänne tarkastelemaan :3
ergonomia
Ollakko vai eikö olla... sisällä
Korttibörh
mäy :3
Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla