tatska tatska
Fitnord venture 300 Fitnord venture 300
tonttu parka tonttu parka
Vaimonryöstö epäonnistui Vaimonryöstö epäonnistui
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Cat Math Cat Math
Autostaja Autostaja
Deppallica Deppallica
Vuoden paras värväri Vuoden paras värväri
Tyypillinen jutku Tyypillinen jutku
True nudist True nudist
hehhohh hehhohh
Kirjat Kirjat
ihana nainen ihana nainen
kkkona tosiaan kkkona tosiaan
vitural vitural
Helsinki 30.4 Helsinki 30.4
belle delphine amber heard cosplay belle delphine amber heard cosplay
Assassin's Creed 4 Black Flag Blackbeard's Death Assassin's Creed 4 Black Flag Blackbeard's Death
"If there is a war with NATO, it will be nuclear" "If there is a war with NATO, it will be nuclear"
Veriryhmä - Murhablues Veriryhmä - Murhablues
paperinkeräys paperinkeräys
Sänkky ala on pimeää Sänkky ala  on pimeää
ismo ismo
 710 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 10.11.2019 09:33:38
[ + 3 - | ]

Natsit ei ole runkkareita


daily show

 · 

kultti

(5)
10.11.2019 18:16:29
#268918 [+-] Piilota Suosittele

>>268877
Nuo ovat lelunatseja. 1938 kun olisivat Hitler- ja natsifanit Saksassa riehuneet tolleen, ne ois ammuttu. Kuri ja järjestys on koko kansallissosialistisen aatteen perusta.

Uusnatsit ovat vitun idiootteja.

10.11.2019 22:45:30
#269032 [+-] Piilota Suosittele

>>268918

Juuri näin.
Muistan kuinka 80-/90-lukujen taitteessa Tampereen Tesomalla vaelsi vihreillä ja punaisilla satiinitakeilla varustettuja nahkapäitä. Nämä nahkapäät sotkivat ostarilla hakaristejä seiniin, pahoinpitelivät mummoja ja tekivät muuta älytöntä. Nämä kaverit olivat niitä, jotka koulussa eivät tosiaan pärjänneet ja moni imppasi TipTopia, liimaa tai bensaa saadakseen kaljun pönttönsä sekaisin.

Olivat niitä elämäm-sangareita, mukamas uusnatseja tai jotain. Mukana oli muuten yksi romanijätkäkin riehumassa. Tärkeintä oli riehuminen ja pahan olon tuottaminen toisille(kin), kun itse olivat superluusereita.
Nationalismista, kansallisaatteesta, roduista jne. ei ollut tyypeillä mitään ymmärrystä edes tajuta, kirjat kun eivät pysyneet kädessä kuin roskakatoksien polttelussa sytykkeinä, silloinkin väärinpäin.

Sittemmin samoja kumipäitä, niitä jotka ovat elossa, on nähty jossain takkulaisten tai muiden anarkistien porukassa, koska saa riehua ja tuottaa pahaa oloa.

Hitlerin aikana sellaiset kaverit olisi ammuttu heti, koskaan eivät olisi pystyneet pysymään edes rivissä rötväämättä.

11.11.2019 00:13:59
#269075 [+-] Piilota Suosittele

>>269032
Hahhah, niin se on. Sitten pitää olla kuitenkin narulla puukko mukana. Onneksi tiedän miten suhtautua.

Se on se jengi ja typerä uskomus jengin vahvuuteen mikä heitä ylläpitää. En usko että kukaan täyspäinen uusnatsi on ollut edes kehässä ikinä.

Korjaan: vajaapäinen.

[ 6 viestiä | ]