romania videos 2 romania videos 2
Uuh beibi Uuh beibi
perse perse
Hehe Hehe
sai tarpeekseen :D sai tarpeekseen :D
werogarhu werogarhu
Super T-Paita Super T-Paita
Original täyslaaki Original täyslaaki
Mikä on tämä voimakenttä minun ja maidon välillä? ;___; >:3 Mikä on tämä voimakenttä minun ja maidon välillä? ;___; >:3
Wilfred 2/2 Wilfred 2/2
Vanha arvoitus Vanha arvoitus
Kuva4 Kuva4
ww3 nuclear ww3 nuclear
sellanen puhelu sellanen puhelu
Bitch Bitch
pahat tilanteet pahat tilanteet
siivoa ihminen nämä :3 siivoa ihminen nämä :3
Spikanor kävi VRchatissa Spikanor kävi VRchatissa
pelastakaa lapset pelastakaa lapset
nännit nännit
pieru 2 pieru 2
Ei ole baarit vielä auki Ei ole baarit vielä auki
snapple snapple
jee :D jee :D
 710 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 10.11.2019 09:33:38
[ + 3 - | ]

Natsit ei ole runkkareita


daily show

 · 

kultti

(5)
10.11.2019 18:16:29
#268918 [+-] Piilota Suosittele

>>268877
Nuo ovat lelunatseja. 1938 kun olisivat Hitler- ja natsifanit Saksassa riehuneet tolleen, ne ois ammuttu. Kuri ja järjestys on koko kansallissosialistisen aatteen perusta.

Uusnatsit ovat vitun idiootteja.

10.11.2019 22:45:30
#269032 [+-] Piilota Suosittele

>>268918

Juuri näin.
Muistan kuinka 80-/90-lukujen taitteessa Tampereen Tesomalla vaelsi vihreillä ja punaisilla satiinitakeilla varustettuja nahkapäitä. Nämä nahkapäät sotkivat ostarilla hakaristejä seiniin, pahoinpitelivät mummoja ja tekivät muuta älytöntä. Nämä kaverit olivat niitä, jotka koulussa eivät tosiaan pärjänneet ja moni imppasi TipTopia, liimaa tai bensaa saadakseen kaljun pönttönsä sekaisin.

Olivat niitä elämäm-sangareita, mukamas uusnatseja tai jotain. Mukana oli muuten yksi romanijätkäkin riehumassa. Tärkeintä oli riehuminen ja pahan olon tuottaminen toisille(kin), kun itse olivat superluusereita.
Nationalismista, kansallisaatteesta, roduista jne. ei ollut tyypeillä mitään ymmärrystä edes tajuta, kirjat kun eivät pysyneet kädessä kuin roskakatoksien polttelussa sytykkeinä, silloinkin väärinpäin.

Sittemmin samoja kumipäitä, niitä jotka ovat elossa, on nähty jossain takkulaisten tai muiden anarkistien porukassa, koska saa riehua ja tuottaa pahaa oloa.

Hitlerin aikana sellaiset kaverit olisi ammuttu heti, koskaan eivät olisi pystyneet pysymään edes rivissä rötväämättä.

11.11.2019 00:13:59
#269075 [+-] Piilota Suosittele

>>269032
Hahhah, niin se on. Sitten pitää olla kuitenkin narulla puukko mukana. Onneksi tiedän miten suhtautua.

Se on se jengi ja typerä uskomus jengin vahvuuteen mikä heitä ylläpitää. En usko että kukaan täyspäinen uusnatsi on ollut edes kehässä ikinä.

Korjaan: vajaapäinen.

[ 6 viestiä | ]