There's a new bacon in town There's a new bacon in town
Enkeli Enkeli
Teksti oli oma keksimä :3 Teksti oli oma keksimä :3
Kierteellä Kierteellä
Ducati Ducati
macron ei nauti tästä macron ei nauti tästä
Minttu mustikassa Minttu mustikassa
Pilkillä. Pilkillä.
This is Sparta Last Techno Remix This is Sparta Last Techno Remix
Lännen nopein Lännen nopein
Kohta menis ylitöiksi Kohta menis ylitöiksi
Runt of the litter Runt of the litter
Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa
Vincent Vincent
Hämähäkkikö? Hämähäkkikö?
Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta? Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta?
Muutama webm 17 Muutama webm 17
Tsaarioinen Tsaarioinen
Papat bordellissa. Papat bordellissa.
Kohta tää alkaa taas Kohta tää alkaa taas
nn-käyttäjien peräkontit nn-käyttäjien peräkontit
Harvinainen valokuva Mersun syntymästä Harvinainen valokuva Mersun syntymästä
Joo kaikkia kiinnostaa? Joo kaikkia kiinnostaa?
Pulu Pulu
 948 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.74 MB, 6 tiedostoa, 25.10.2019 18:30:57
[ + 6 - | ]

Hyvänmielen medioita

[35893] [tiedosto-1.png] [0.61 MB] [664x729] [] []
tiedosto-1.png
[35892] [tiedosto-2.png] [0.43 MB] [645x614] [] []
tiedosto-2.png
[35891] [tiedosto-3.png] [0.5 MB] [646x677] [] []
tiedosto-3.png
[35890] [tiedosto-4.png] [0.25 MB] [698x568] [] []
tiedosto-4.png
[35889] [tiedosto-5.png] [0.49 MB] [495x677] [] []
tiedosto-5.png
[35888] [tiedosto-6.png] [0.45 MB] [646x754] [] []
tiedosto-6.png

kissa

(5207)  · 

koira

(1228)  · 

kutoo

 · 

joulupukki

(67)  · 

pappa

(53)
25.10.2019 19:47:45
#263142 [+-] Piilota Suosittele

Toi koira juttu ;_; muistan ite kun meidän koira oli just kuollut, ja katottiin serkun kanssa (mun) ekaa kertaa se Futurama jakso, missä se koira jäi odottaa Fryta. Itkin monta tuntia kuin mikäkin pikkuvauva enkä voinut kattoo sitä jaksoo loppuun. Olin 20v. En vieläkään pysty sitä jaksoa katsomaan.

26.10.2019 05:22:57
#263301 [+-] Piilota Suosittele

Kissat ei kiinny ihmisiin. Ei ainakaan noin nopeasti.
Koirat ei ymmärrä karikatyyristä esinettä kuvaavaa joulupukkia.
Vittun pieni lisko...
Haista naapuri paska. Too soon.
Vanhuksilla on tylsät tarinat.
Noita sukkia tulee muutaman sentin hintaan liukuhihnalta ja on hyvinvointivaltiossa veroilla maksettu.

26.10.2019 17:24:08
#263402 [+-] Piilota Suosittele

>>263302
No voi vittu mitä paskaa taas. Ihan ku muka omista tunteista puhuminen vois muka auttaa mittään. Esimerkiksi ei se muuta asioita miksikkään, että täällä kertoisin kuinka mun naapurin äiti käytti mua hyväksi, ku olin siellä yökylässä sen ensimmäisen ja viimesen kerran. Se että mulla ois vieläkin vaikeuksia nukahtaa au naturelle, koska se selitti mulle että itte paholainen voi tunkeutua mun sissään pyllyn kautta jos se ei laita tappia suojaksi. Ei sillä, snigfffhrrr, oo mitään merkitystä vaikka khe, khertoiskin tuostaki muille.

26.10.2019 18:22:58
#263416 [+-] Piilota Suosittele

>>263402
On sillä enemmän kuin että kerrot siitä täällä. Terapia toimii parhaiten työkaluina ajatuskuvioiden muuttamiseen, puoli vuotta erilaista elämää tekee ihmeitä ja huomaat olevasi se tyyppi joka haluat olla.
Märsätäkin pitää jos siltä tuntuu.

26.10.2019 19:09:04
#263433 [+-] Piilota Suosittele

>>263416
Terapia on vaan toinen konsti viedä älykkäiltä ihimisiltä rahat. Muutu miksikkään mikkään jos kerran maaliman meno tuntuu ku ois lastentarhassa ainu aikunen, saatana.

OOC: tottakai oon käyny näiden vuosikymmenien aikana erimittasissa terapioissa. Suosittelen kaikille. Hypnoterapiakin oli mielenkiintonen kokemus ja tuossa kesällä tuli yhtäkkiä flashbäckki ja olo muuttu ihan helevetin rennoksi ja hyväksi.

[ 8 viestiä | ]