Ainoa heikkous Ainoa heikkous
yrmy :3 yrmy :3
Whee! Whee!
turpaan turpaan
Pihvi Pihvi
Ruotsi on mennyttä Ruotsi on mennyttä
Gondola ei enään katsele vain sivusta Gondola ei enään katsele vain sivusta
japanin fysiikanlait on vähän erillaiset japanin fysiikanlait on vähän erillaiset
Sansa stark ihmeissää Sansa stark ihmeissää
Markku ja Ilkka - Huumori Markku ja Ilkka - Huumori
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Isiksen paskat ryynit Isiksen paskat ryynit
historia toistaa hyvin tutusti historia toistaa hyvin tutusti
Aivo voimaa Aivo voimaa
jeccu jeccu
Kaikki sujui odotettua loisteliaammin Kaikki sujui odotettua loisteliaammin
Hevosenlihaa Hevosenlihaa
Wanna see my monster, you sexy thing? Wanna see my monster, you sexy thing?
Jamal päätti koittaa töitä Jamal päätti koittaa töitä
jeesus tulee ja rankaisee jeesus tulee ja rankaisee
Voisko joku kannatella tota? Voisko joku kannatella tota?
:> :>
Snu snu Snu snu
Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain
 818 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.10.2019 16:11:47
[ + 5 - | ]

Miesten muotia

[35627] [FB_IMG_1503586388804.jpg] [0.05 MB] [640x787] [] []
FB_IMG_1503586388804.jpg

prison

(7)  · 

fashion

18.10.2019 17:04:29 | 17:05:48
#260573 [+-] Piilota Suosittele

tämä on täysin totta.

Tummaihoiset on vaan orjia, se orjuus amerikassa ei oikeestaan ole hävinnyt mihinkään, ainakaan vankeus ei ole, nykyään vuoden 2019 amerikassa suurin osa tummaihoisista pakotetaan asumaan slummialueille joita poliisit vartioi ympäri päivän että ne ei vois poistua sieltä mitenkään. Niille ei myöskään järjestetä kunnollista koulutusta vaan ne saa käydä ainoastaan tummaihoisten kouluja mutta ei valkoihoisten koska jos tummaihoiset pääsis johonki valkoihoisen kouluun niin sen koulun arvosanojen keskiarvo tippuu(ei oikeiden arvosanoja vaan keskimääräisen tummaihoisuuden perusteella) ja koulu menettää rahoitusta (etenkin rasistisissa osavaltioissa mm. New York, Washington DC yms yms. Etelävaltioissa hyväksytään kaikki rodut ja ihonvärit). Mitä paremmin koululla menee niin sen enemmän niitä palkitaan eli jos koulu on ongelmissa niin se ei saa rahoitusta esimerkiksi oppikirjoihin. Tummaihoiset joutuvat elämään koko elämänsä slummialueella koska ne ei huonon koulutuksen takia saa töitä ja joutuvat henkensä pitimiksi tekemään rikoksia muuten ne kuolisivat kokonaan nälänhätään. Amerikassa myös on neekerilaki joka tarkoittaa sitä että jos tummaihoinen tai tarpeeksi tumma amerikkalainen tekee rikoksen niin se joissain amerikan eristetyissä maissa tarkoittaa sitä että he menettävät äänioikeuden loppuelämäksi ja joissakin maissa usassa äänioikeuden menetys koskee koko perhettää eli jos 15v poika kävelee nurmikolla missä ei saa kävellä niin kaikki perheenjäsenet menettävät äänioikeuden loppuelämäksi. Tämä laki ei koske valkoihoisia. Lisäksi tummaihoiset saavat kovempia tuomioita ja joskus osavaltiot kieltäytyvät oikeusavun antamisesta eli jossain tapauksessa joku tuomitsematon voi 20vuotta odottaa oikeusapua vankilassa vangittuna ennen oikeudenkäyntiä.

18.10.2019 18:34:37
#260604 [+1] Piilota Suosittele

>>260573
Onko tuo vitsi? Tummaihoisia on paljon "hienoissa" kouluissa ja laadukkaissa yliopistoissa. Ongelma on se, että mustat mustien seurassa jatkavat rikollista perinnettä, koska on nuorena coolia olla gangsta.

Mustat ovat myös tyhmempiä ja paljon agressiivisempia kuin edes hispaanot puhumattakaan valkoisista. Eivät he kaikki ole olosuhteiden uhreja. Tämä on osa josta saisin bannit välittömästi jossain toisaalla.

Sitten. Aina valitetaan rasismista, ja samalla husut, mustat, mustalaiset, eivät aasialaiset kuitenkaan, valittavat rasismista vaikka ovat itse siinä kaikkein pahimpia.

habs_ stamp!

[ 3 viestiä | ]