Löytyi Löytyi
Pipo-kisse Pipo-kisse
Keksi Keksi
acid acid
Super amazing frog fight Super amazing frog fight
Nurmenleikkuu Nurmenleikkuu
ihana nainen ihana nainen
Trimmaa sitä apinaa saatana Trimmaa sitä apinaa saatana
>:3 >:3
Alena Ostanova Alena Ostanova
Max arvostaa Max arvostaa
Jännä ötökkä Jännä ötökkä
Niko ja kurkkuviipaleet Niko ja kurkkuviipaleet
Väyrynen Väyrynen
sumua sumua
Nyt sattu Juhaa Nyt sattu Juhaa
stalkkeri stalkkeri
YOLO XD YOLO XD
ebin suomi ebin suomi
Ei tyttöpöpöjä! O__O >:3 Ei tyttöpöpöjä! O__O >:3
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
sirkusteltta sirkusteltta
Tämä on korva :3 Tämä on korva :3
Nyt on hyvä. Mitäs te teette viikonlopun? Nyt on hyvä. Mitäs te teette viikonlopun?
 818 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.10.2019 16:11:47
[ + 5 - | ]

Miesten muotia

[35627] [FB_IMG_1503586388804.jpg] [0.05 MB] [640x787] [] []
FB_IMG_1503586388804.jpg

prison

(7)  · 

fashion

18.10.2019 17:04:29 | 17:05:48
#260573 [+-] Piilota Suosittele

tämä on täysin totta.

Tummaihoiset on vaan orjia, se orjuus amerikassa ei oikeestaan ole hävinnyt mihinkään, ainakaan vankeus ei ole, nykyään vuoden 2019 amerikassa suurin osa tummaihoisista pakotetaan asumaan slummialueille joita poliisit vartioi ympäri päivän että ne ei vois poistua sieltä mitenkään. Niille ei myöskään järjestetä kunnollista koulutusta vaan ne saa käydä ainoastaan tummaihoisten kouluja mutta ei valkoihoisten koska jos tummaihoiset pääsis johonki valkoihoisen kouluun niin sen koulun arvosanojen keskiarvo tippuu(ei oikeiden arvosanoja vaan keskimääräisen tummaihoisuuden perusteella) ja koulu menettää rahoitusta (etenkin rasistisissa osavaltioissa mm. New York, Washington DC yms yms. Etelävaltioissa hyväksytään kaikki rodut ja ihonvärit). Mitä paremmin koululla menee niin sen enemmän niitä palkitaan eli jos koulu on ongelmissa niin se ei saa rahoitusta esimerkiksi oppikirjoihin. Tummaihoiset joutuvat elämään koko elämänsä slummialueella koska ne ei huonon koulutuksen takia saa töitä ja joutuvat henkensä pitimiksi tekemään rikoksia muuten ne kuolisivat kokonaan nälänhätään. Amerikassa myös on neekerilaki joka tarkoittaa sitä että jos tummaihoinen tai tarpeeksi tumma amerikkalainen tekee rikoksen niin se joissain amerikan eristetyissä maissa tarkoittaa sitä että he menettävät äänioikeuden loppuelämäksi ja joissakin maissa usassa äänioikeuden menetys koskee koko perhettää eli jos 15v poika kävelee nurmikolla missä ei saa kävellä niin kaikki perheenjäsenet menettävät äänioikeuden loppuelämäksi. Tämä laki ei koske valkoihoisia. Lisäksi tummaihoiset saavat kovempia tuomioita ja joskus osavaltiot kieltäytyvät oikeusavun antamisesta eli jossain tapauksessa joku tuomitsematon voi 20vuotta odottaa oikeusapua vankilassa vangittuna ennen oikeudenkäyntiä.

18.10.2019 18:34:37
#260604 [+1] Piilota Suosittele

>>260573
Onko tuo vitsi? Tummaihoisia on paljon "hienoissa" kouluissa ja laadukkaissa yliopistoissa. Ongelma on se, että mustat mustien seurassa jatkavat rikollista perinnettä, koska on nuorena coolia olla gangsta.

Mustat ovat myös tyhmempiä ja paljon agressiivisempia kuin edes hispaanot puhumattakaan valkoisista. Eivät he kaikki ole olosuhteiden uhreja. Tämä on osa josta saisin bannit välittömästi jossain toisaalla.

Sitten. Aina valitetaan rasismista, ja samalla husut, mustat, mustalaiset, eivät aasialaiset kuitenkaan, valittavat rasismista vaikka ovat itse siinä kaikkein pahimpia.

habs_ stamp!

[ 3 viestiä | ]