Pätmänni ja Ropini Pätmänni ja Ropini
Plussapallot sanoo plop plop Plussapallot sanoo plop plop
There can be only one There can be only one
Nero Nero
Impotentti Impotentti
Epsteinin hohto Epsteinin hohto
Penix Penix
Hint hint, nudge nudge Hint hint, nudge nudge
Pac man Pac man
Vihdoin! Vihdoin!
Timon kikkeli Timon kikkeli
down syndrome down syndrome
auuuu auuuu
Avaruuslentelyteoriointia kakkonen Avaruuslentelyteoriointia kakkonen
Say Whaaaa Say Whaaaa
Bye bye Bye bye
Kissa Kissa
Cyanide & Happiness Cyanide & Happiness
koiran nosto ja kissan nosto koiran nosto ja kissan nosto
Ricardo Ricardo
Ariel Ariel
tup-purr wer party :3 tup-purr wer party :3
Vain kuolema tietää rauhan maallisten kärsimysten taipaleelta Vain kuolema tietää rauhan maallisten kärsimysten taipaleelta
Elmer1n paras kaveri Elmer1n paras kaveri
@-
 702 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 21.09.2019 19:38:13
[ + 4 | ]

Viulu

[34628] [FB_IMG_1569083760608.jpg] [0.08 MB] [720x900] [] []
FB_IMG_1569083760608.jpg

tommygun

 · 

viulukotelo

 · 

konepistooli

(6)  · 

gangsterit

21.09.2019 20:19:12
#249275 [+-] Piilota Suosittele

tuli tästä mieleen ku yks tyyppi päätti ylä-asteella laittaa sählymailan johonki asekoteloon/pussiin ja tulla sen kanssa kouluun... no poliisicasehan siitä tuli

21.09.2019 21:12:39 | 21:13:23
#249297 [+-] Piilota Suosittele

>>249275
On ajat muuttuneet.
Minä matkustin 1994 kolmen asepussin kanssa junalla ensin Kirkkonummelta Helsinkiin ja sitten Helsingistä Rovaniemelle ja sieltä bussilla Inariin.
Taisinpa aseet selässä käyskennellä muutenkin pitkin Helsingin rautatieaseman ja Rovaniemen aseman ympäristöä, koska piti koiraa kusettaa ja paskattaa.

Eikä ketään kiinnostanut.

21.09.2019 23:21:22
#249349 [+-] Piilota Suosittele

>>249297

Tuttu juttu. Joskus aikoinaan Oulun Peltolassa (lääninmielisairaala) eräs työntekijä kännipäissään otti halulikon mukaan pihalle, ryyppäs puun juurella ja ampu harakan pesän huitsin helevettiin sieltä oksistosta. Lopputulos oli, että jonkun työntekijän vaimo vain huikkas ikkunasta, että "Mee Kalle kotiin nukkumaan".

Nykyään moisessa tilanteessa tulis karhuryhmä ja armeija paikalle sekä puolen päivän piiritys että myös terapiaa koko pitäjälle sekä seittemän kuukauden mediashow.

[ 7 viestiä | ]