Vähän asennusvideota Vähän asennusvideota
Köyhät kyykkyy Köyhät kyykkyy
Kansojen ystävyyttä Kansojen ystävyyttä
Captain Sweden Captain Sweden
Historiallinen vastuu Historiallinen vastuu
Hyväksytkö sinä? Hyväksytkö sinä?
Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h
Ukkometso Ukkometso
Milo Yiannopoulos Talks Free Speech, Feminism, Fake News & A Milo Yiannopoulos Talks Free Speech, Feminism, Fake News & A
Pesial vorses Pesial vorses
senkin vauva :3 senkin vauva :3
ollaan shoppailemassa :3 ollaan shoppailemassa :3
Lapset leikkii oppositiota Lapset leikkii oppositiota
maitoa ja keksiä maitoa ja keksiä
Ei nimi naista pahenna. Ei nimi naista pahenna.
Hoomon plz >;3 Hoomon plz >;3
mälli malloy ennen kuin siitä tuli läski sika mälli malloy ennen kuin siitä tuli läski sika
Daddy Daddy
Kauppinen Kauppinen
vähän jorataan vähän jorataan
histaan histaan
Yksisarvinen Yksisarvinen
milf milf
peräreikä peräreikä
 716 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.64 MB, 1 tiedosto, 16.09.2019 10:49:45
[ + 0 | ]

ensimmäinen lentokone manhattanilla

[34398] [0.mp4] [4.64 MB] [590x360] [] []

plane

 · 

wtc

(14)
16.09.2019 11:54:10
#246991 [+-] Piilota Suosittele

Oli se jännä, että romahtivat niin hienosti suoraan ku räjäytyskirjan hallitun räjäytyksen malliesimerkkinä. Ja kolmaskin torni tuli nätisti alas vaikkei siihen mikään edes osunut. Pentagoniin veti kone josta ei jäänyt jälelle ku yks pyörä. Ehkä se oli tehty paperista. Fidiuuuu!

16.09.2019 15:13:36
#247070 [+-] Piilota Suosittele

>>247066
Ja sama homma "lavastettuun kuussakäyntiin". Vittu. Jos se ois lavastettu, Neuvostoliitto ois aika vitun varmasti saanut sen selville massiivisella koneistollaan.

Idiootteja riittää.

16.09.2019 17:45:42
#247128 [+-] Piilota Suosittele

syyskuun 11 oli GTA V:ssa huutojen päivä. Toiset lensi lentokoneilla pilvenpiirtäjiä päin ja jenkit huusi kurkku suorana. Lupasivat ensivuonna jatkaa traditiota.

16.09.2019 20:46:30
#247214 [+-] Piilota Suosittele

Ihan tosi, senkin.. senkin senkinlaiset! Enhän minä tietenkään tiiä (jätä mut jo rauhaan Fobba), mutta kyllä se vähän ihmetyttää. Muissa maissa koneet on vetäneet kans taloihin ja mitä nyt pari kerrosta palaa paskaksi. Muissa maissa(kin) lentokoneet vetäsee pöpelikköön niin romua on pitkältä matkalta, mutta Pentagramissa vaan pari palasta nurmella.

Ja sitten ne lentäjät vielä. Jätkät kouluttautuu koneen lentäjiksi jenkeissä eikä niitä kiinnosta nousut tai laskut. Paskapuhetta sanon minä. Samaa settiä, kuin Al-Qaedan ja Iraqin yhteys. Sama kirjain nimessä niin tottahan toki. Jenkit Brittien kanssa tuhos kokonaisen maan jota ainoastaan diktaattori voi pitää hallinnassa sillä verukkeella, että nimistä löytyy sama kirjain ja että Irakille on länsi myyny joukkotuhoaseita. Fuu fuu.

[ 9 viestiä | ]