Muhammed Sex Simulator Muhammed Sex Simulator
kuka vihaa neekereitä kuka vihaa neekereitä
Moi pitää mennä Moi pitää mennä
Mustat ja valkoiset. Mustat ja valkoiset.
Pitäiskö? Pitäiskö?
Pari hillitöntä kuvaa Pari hillitöntä kuvaa
sanna marin sanna marin
elämme yhteiskunnassa elämme yhteiskunnassa
paskaa.mp4 paskaa.mp4
Arvuuttaja arvuuttelee arvuutusta Arvuuttaja arvuuttelee arvuutusta
laukaus laukaus
karkasi karkasi
Pitäisi kokeilla Pitäisi kokeilla
Videokokoelma Videokokoelma
2 kuvaa ja filmi 2 kuvaa ja filmi
Totuus on rasismia! Totuus on rasismia!
Se ois taas perjantai 💞😎😍🎉👌💥💯 Se ois taas perjantai 💞😎😍🎉👌💥💯
ku jonku sanoo neekeri :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ku jonku sanoo neekeri :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jotain samaa? Jotain samaa?
Phenomena Music Dream I Phenomena Music Dream I
Hehe :D Hehe :D
kisse kisse
mao mao
teko äly ei haluu neekereitä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD teko äly ei haluu neekereitä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 717 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.64 MB, 1 tiedosto, 16.09.2019 10:49:45
[ + 0 | ]

ensimmäinen lentokone manhattanilla

[34398] [0.mp4] [4.64 MB] [590x360] [] []

plane

 · 

wtc

(14)
16.09.2019 11:54:10
#246991 [+-] Piilota Suosittele

Oli se jännä, että romahtivat niin hienosti suoraan ku räjäytyskirjan hallitun räjäytyksen malliesimerkkinä. Ja kolmaskin torni tuli nätisti alas vaikkei siihen mikään edes osunut. Pentagoniin veti kone josta ei jäänyt jälelle ku yks pyörä. Ehkä se oli tehty paperista. Fidiuuuu!

16.09.2019 15:13:36
#247070 [+-] Piilota Suosittele

>>247066
Ja sama homma "lavastettuun kuussakäyntiin". Vittu. Jos se ois lavastettu, Neuvostoliitto ois aika vitun varmasti saanut sen selville massiivisella koneistollaan.

Idiootteja riittää.

16.09.2019 17:45:42
#247128 [+-] Piilota Suosittele

syyskuun 11 oli GTA V:ssa huutojen päivä. Toiset lensi lentokoneilla pilvenpiirtäjiä päin ja jenkit huusi kurkku suorana. Lupasivat ensivuonna jatkaa traditiota.

16.09.2019 20:46:30
#247214 [+-] Piilota Suosittele

Ihan tosi, senkin.. senkin senkinlaiset! Enhän minä tietenkään tiiä (jätä mut jo rauhaan Fobba), mutta kyllä se vähän ihmetyttää. Muissa maissa koneet on vetäneet kans taloihin ja mitä nyt pari kerrosta palaa paskaksi. Muissa maissa(kin) lentokoneet vetäsee pöpelikköön niin romua on pitkältä matkalta, mutta Pentagramissa vaan pari palasta nurmella.

Ja sitten ne lentäjät vielä. Jätkät kouluttautuu koneen lentäjiksi jenkeissä eikä niitä kiinnosta nousut tai laskut. Paskapuhetta sanon minä. Samaa settiä, kuin Al-Qaedan ja Iraqin yhteys. Sama kirjain nimessä niin tottahan toki. Jenkit Brittien kanssa tuhos kokonaisen maan jota ainoastaan diktaattori voi pitää hallinnassa sillä verukkeella, että nimistä löytyy sama kirjain ja että Irakille on länsi myyny joukkotuhoaseita. Fuu fuu.

[ 9 viestiä | ]