hehe hehe
Poliittisesti epäkorrekteja vitsejä joita CIS-Mies ei voi kertoa Poliittisesti epäkorrekteja vitsejä joita CIS-Mies ei voi kertoa
Skippasi jalkarusketuspäivän Skippasi jalkarusketuspäivän
Maailman vaarallisin uskonto Maailman vaarallisin uskonto
Peukkua! Peukkua!
Pölle Pölle
Selkäänpuukotusfakta WW1 Selkäänpuukotusfakta WW1
Mersu Mersu
Juhannuspäivän kipsuttelua :3 Juhannuspäivän kipsuttelua :3
hehe hehe
Kamoon, nyt mennään Kamoon, nyt mennään
Juhannusneito :D Juhannusneito :D
Volmarin auto Volmarin auto
vuoden työt tehty, kasasi hyllyn itse vuoden työt tehty, kasasi hyllyn itse
Söpöilivät yhdessä Söpöilivät yhdessä
joku aikoo saada jälkkäriä joku aikoo saada jälkkäriä
Juhan anusta! Juhan anusta!
short fight short fight
Broileri ja Karkkilan tappaja-Tuula Broileri ja Karkkilan tappaja-Tuula
Ei vituta. Oikeesti :D Ei vituta. Oikeesti :D
AC / DC AC / DC
Carmelita Fox Carmelita Fox
Black Sabbitch Black Sabbitch
köllöttelyä köllöttelyä
 861 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 10.09.2019 19:53:52
[ + 4 - | ]

Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa

[34123] [tiedosto.jpg] [0.81 MB] [2441x1905] [] []
tiedosto.jpg

oma

 · 

tekele

 · 

pizza

(167)
10.09.2019 21:55:20
#244817 [+-] Piilota Suosittele

>>244770
Bueno! Kantarelli käy pizzaan vallan mainiosti kuten myös mustatorvisieni ja suppilovahvero!

>>244812
Lehtisalaatti sopii melkein kaikkeen tai sellaisenaan itsestään voissa paistettuna. Itsellä sitä on onneksi rivi kasvipenkissä ja saan siitä lehtikaalia niin pitkään, kunnes hautautuvat lumeen. Niiden pakkaskestävyys on jotain ihan järkyttävää. Viime vuodelta 3 säilyi talven yli ja kaikki tuotti vielä tänäkin vuonna :D. En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa.

10.09.2019 23:24:13
#244847 [+-] Piilota Suosittele

Ananas kuuluu pizzaan. Ihan niinku oliivit ja aurajuustokin. Simpukka ja rucola ei kuulu pizzaan. Maku asioita, joissa vain minä olen oikeassa :)

11.09.2019 17:45:42
#245081 [+-] Piilota Suosittele

>>244817
En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa

Siitä että naapurin kissa käy siinä kohden merkkaamassa reviirinsä. Vai itsekkö käyt?

>>244847
joissa vain minä olen oikeassa

Sama kai se mitä pizzaansa haluaa, mutta että simpukka saatana :D

Jauhelihapizzaa en tilaa enää ikinä.

12.09.2019 15:55:44
#245349 [+-] Piilota Suosittele

>>245081
Ei ole kissaa alle 2km säteellä, joten itse hoidettava operaatio. Oon varmaan viimeksi kussut vessanpönttöön, kun kävin porukoilla. Mikään ei ole sen vapauttavampaa kuin helpottaa painetta metsän tai pellon reunassa.

12.09.2019 16:09:44
#245360 [+-] Piilota Suosittele

>>245349
Hehheh, totta. Ei duunissakaan ole vessaa kilometrien säteellä, eikä kukaan päästäis tosta vaan erämökkiinsä toista kuselle :D

Ehkä jos kuset kastelukannuun, ja kastelet vain vierestä ja juuresta niin salaatti ei maistuisi niin kuselta?

[ 10 viestiä | ]