oooooooooooooooo oooooooooooooooo
Varokaa häntä Varokaa häntä
"Qu'ils mangent de la brioche" "Qu'ils mangent de la brioche"
ehhehehe ehhehehe
Anastasia stahp! Anastasia stahp!
Joskus käy silleen Joskus käy silleen
venäläistä menoa venäläistä menoa
Kirjoitusvirhe lol Kirjoitusvirhe lol
Akun väsyneet huutikset Akun väsyneet huutikset
k5 k5
aikuiseksi rituaali aikuiseksi rituaali
Koiro ja Laure Koiro ja Laure
Nyoips Nyoips
Ei jaksa keksiä otsikoita 80 Ei jaksa keksiä otsikoita 80
Ei jaksa keksiä otsikoita 69 Ei jaksa keksiä otsikoita 69
Siinä on Trumpin turvallista olla Siinä on Trumpin turvallista olla
4 yhden hinnalla 4 yhden hinnalla
Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä Tyhmä iinee ei osaa ees laskee liukumäestä
Oulu Oulu
Moderni elämä on sairaus t: Duckman Moderni elämä on sairaus t: Duckman
Namaste! Namaste!
Ei jaksa keksiä otsikoita 76 Ei jaksa keksiä otsikoita 76
:) :)
t. Amaruk Kayshapanta t. Amaruk Kayshapanta
 975 näyttökertaa, 9 viestiä, 8.17 MB, 1 tiedosto, 17.08.2019 09:05:21
[ + 0 | ]

Kateellinen toisten puolesta uhriutuja hyökkäsi

[33255] [0.mp4] [8.17 MB] [853x480] [] []

löi

 · 

turpaan

(49)  · 

tampereentero

(8)  · 

nenästä

 · 

verta

 · 

murtui

17.08.2019 09:57:08 | 09:57:34
#236646 [+-] Piilota Suosittele

>>236644
Halusivat saada kato vähän mainetta baareissa kun tinttaavat tuota keharia turpaan.
Tai sitten ne on vaan kateellisia kun Soija-Tero vetää paremmin pillua :D

17.08.2019 10:33:52 | 10:59:58
#236653 [+-] Piilota Suosittele

>>236646 :DD mut aika harmitonta huumoria tuo tero tekee.. ylilaudalla ja discordissa jatettu tämmöstä tekstiä

Toivottavasti Aki luet tämän:
Eipä taida pennulla kivekset riittää mennä hakkaamaan näitä mamuja jotka oikeesti harrastaa tuota ahdisteluu joka päivä. Kasvata munat vitun pentu ja mee hakkaa niitä jotka sen oikeesti ansaitsee. Eli lapsiin sekaantujat ja raiskarit. Vai etkö uskalla?

edit.
"Tony Pullinen löi ja Aki Laakso kyseli että kuinka monta oot ahdistellu"

[ 9 viestiä | ]