Öljym vaihto Öljym vaihto
kaikkeen tottuu kaikkeen tottuu
Huspista Huspista
Pieni kolahdus Pieni kolahdus
T♂rstai P♂lka T♂rstai P♂lka
kodin kuvalehti kodin kuvalehti
ISIS glory hole ISIS glory hole
vitun neekeri et koske mun autoon vitun neekeri et koske mun autoon
kauhiata ku sinä huuat noin kauhiata ku sinä huuat noin
Olut Olut
tarjoilija mr.narkinsson tarjoilija mr.narkinsson
cosmopolitan cosmopolitan
tenttua stonehengellä tenttua stonehengellä
Marinin vika! Marinin vika!
Harvinaisen selvä kuulutus Harvinaisen selvä kuulutus
maalaus tarvikkeet maalaus tarvikkeet
Pappi luolastossa Pappi luolastossa
Ihana mies Ihana mies
katri kulmuni katri kulmuni
Cosplay Cosplay
demarien invaasio demarien invaasio
mannea vituttaa mannea vituttaa
Hapsi menossa päivätansseihin Hapsi menossa päivätansseihin
Ahtaajat Ahtaajat
 1 066 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 08.08.2019 12:11:41
[ + 3 - | ]
👑 Katsotuin 08.08.2019.

Saatanan ilmastovammainen

[32840] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [583x848] [] []
tiedosto.jpg

greta

(72)  · 

vamma

(12)  · 

pelinappula

 · 

ihmelapsi

 · 

tutka

08.08.2019 18:06:25
#233197 [+2] Piilota Suosittele

Antifascist Allstar

- Ei muka ole poliittisesti kantaa ottava (Juu, AfA -paita oli muka vain "lainattu")
- Ei muka ole poliittisesti kantaa ottavien kanssa tekemisissä (Juu, Antifantteja vain taustajoukoissa)
- Ei missään tapauksessa ole poliittisesti kantaa ottava (mutta kävi Antifantti-bändin kanssa rääkymässä studiossa)
- Ei missään tapauksessa ole aivopesty (niin, ne taustajoukot ja perhe)

On tietysti hienoa, että nuorena on tavoitteita. Mutta todella usein nuorena ei ole kokenut ja nähnyt tarpeeksi ajatellakseen laajemmin ja asiaa useammalta kannalta. Ja Gretan tapauksessa homma on mennyt täysin fanaattiseksi.

Go home Greta, yourrrrr drrrrunk.
Ja teet vain hallaa ilmastoasioille tuollaisella fanaattisuudella ja AfA -paitoinesi.

09.08.2019 06:43:23
#233397 [+2] Piilota Suosittele

>>233197
Ja Gretan tapauksessa homma on mennyt täysin fanaattiseksi.

Go home Greta, yourrrrr drrrrunk.

En nyt tiiä tarkotitko Gretaa, mutta Greta on lähinnä sätkynukke jota ohjaillaan. Tästä on todisteina esim. äidin sattumalta samaan aikaan kun Greta tuli julkisuuteen julkaisema ilmasto aiheinen kirja sekä se, että Gretalla oli jo silloin oma some assistentti palkattuna. Täysin käsikirjoitettua paskaa, missä käytetään vammaista lasta aseena. (ei siis mikään höhöh vammanen, vaan oikeesti vammanen)

09.08.2019 10:42:39
#233428 [+-] Piilota Suosittele

>>233109
Väitetään, että valokuvamuistia esiintyy erityisesti eritasoisilla autismin kirjoon kuuluvilla, kuten Asperger-syndroomaisilla.

No nyt selvis

[ 8 viestiä | ]