Tyäukot tauolla Tyäukot tauolla
pettymys pettymys
Upi näyttää markolle anime tytyjä Upi näyttää markolle anime tytyjä
😧 😧
And the result was 73 of them damn T-34 commies down And the result was 73 of them damn T-34 commies down
Ihana nainen Ihana nainen
Wtf we doin' here Wtf we doin' here
pedareille pedareille
Linnakundi Linnakundi
mcdonalds mcdonalds
En viitsi En viitsi
wowi ukot wowi ukot
CJ back in da hood CJ back in da hood
The Fast Show - Macho Fantastico The Fast Show - Macho Fantastico
It'll be like an orgasm.. in heaven ♥ It'll be like an orgasm.. in heaven ♥
maski maski
Toveri kissa Toveri kissa
Häkkinen Häkkinen
Anopille oma poistumistie Anopille oma poistumistie
juhlissA juhlissA
Tyhmä kysymys Tyhmä kysymys
Hehehh Hehehh
tassua päälle :3 tassua päälle :3
Bueno Bueno
 1 066 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 08.08.2019 12:11:41
[ + 3 - | ]
👑 Katsotuin 08.08.2019.

Saatanan ilmastovammainen

[32840] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [583x848] [] []
tiedosto.jpg

greta

(72)  · 

vamma

(12)  · 

pelinappula

 · 

ihmelapsi

 · 

tutka

08.08.2019 18:06:25
#233197 [+2] Piilota Suosittele

Antifascist Allstar

- Ei muka ole poliittisesti kantaa ottava (Juu, AfA -paita oli muka vain "lainattu")
- Ei muka ole poliittisesti kantaa ottavien kanssa tekemisissä (Juu, Antifantteja vain taustajoukoissa)
- Ei missään tapauksessa ole poliittisesti kantaa ottava (mutta kävi Antifantti-bändin kanssa rääkymässä studiossa)
- Ei missään tapauksessa ole aivopesty (niin, ne taustajoukot ja perhe)

On tietysti hienoa, että nuorena on tavoitteita. Mutta todella usein nuorena ei ole kokenut ja nähnyt tarpeeksi ajatellakseen laajemmin ja asiaa useammalta kannalta. Ja Gretan tapauksessa homma on mennyt täysin fanaattiseksi.

Go home Greta, yourrrrr drrrrunk.
Ja teet vain hallaa ilmastoasioille tuollaisella fanaattisuudella ja AfA -paitoinesi.

09.08.2019 06:43:23
#233397 [+2] Piilota Suosittele

>>233197
Ja Gretan tapauksessa homma on mennyt täysin fanaattiseksi.

Go home Greta, yourrrrr drrrrunk.

En nyt tiiä tarkotitko Gretaa, mutta Greta on lähinnä sätkynukke jota ohjaillaan. Tästä on todisteina esim. äidin sattumalta samaan aikaan kun Greta tuli julkisuuteen julkaisema ilmasto aiheinen kirja sekä se, että Gretalla oli jo silloin oma some assistentti palkattuna. Täysin käsikirjoitettua paskaa, missä käytetään vammaista lasta aseena. (ei siis mikään höhöh vammanen, vaan oikeesti vammanen)

09.08.2019 10:42:39
#233428 [+-] Piilota Suosittele

>>233109
Väitetään, että valokuvamuistia esiintyy erityisesti eritasoisilla autismin kirjoon kuuluvilla, kuten Asperger-syndroomaisilla.

No nyt selvis

[ 8 viestiä | ]