internetin eka kuva internetin eka kuva
Yllätyitkö? Minä en Yllätyitkö? Minä en
Puukkolaulu Puukkolaulu
Ilmaa hanuriin Ilmaa hanuriin
Chibi Aki Chibi Aki
ilmeeni kuin istun paskalla ilmeeni kuin istun paskalla
Akun psykoosit Akun psykoosit
vauvahuumoria vauvahuumoria
Guantanamossa Guantanamossa
Mee vittu töihin :D Mee vittu töihin :D
Asuntokaupat Asuntokaupat
Psykoosi ankka Psykoosi ankka
Pikselitaide 3/5 Pikselitaide 3/5
Viikonlopun viinapirut Viikonlopun viinapirut
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
Traaginen tapahtumaketju Traaginen tapahtumaketju
Siltsu Siltsu
Hassun hauska nauru hymiö Hassun hauska nauru hymiö
Niin sympaattinen :) Niin sympaattinen :)
Fuck! Fuck!
Pikselitaide 1/5 Pikselitaide 1/5
kommentint kommentint
sauli niinistö pisteli paljaalla sauli niinistö pisteli paljaalla
Cagendence Cagendence
 794 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 14.07.2019 01:04:37
[ + 5 - | ]

kustakin

[32059] [0.jpg] [0.01 MB] [240x240] [] []
0.jpg

pekka

(42)  · 

kusi

(119)  · 

pulma

14.07.2019 01:10:28 | 01:12:21
#225927 [+-] Piilota Suosittele

0,5L - 5,5L jos puhutaan Pekan juomista.

Jonneilla saattoi olla omaakin kusta mukana ja vettäkin saatettiin nauttia.

14.07.2019 06:14:21
#225946 [+-] Piilota Suosittele

>>225927
Todennäkösesti on menny limut, kossut ja kaljat ja ihan hyviä määriä jos jossain vaiheessa iltaa on menny puol litraa kusta eli sanosin, että isompi porukka ja joku 15L.

12.09.2024 02:33:54
#646725 [+-] Piilota Suosittele

Viisi litraa limua ja kusta juotiin puoli litraa. Yhteensä juotiin se puoli litraa kusta. Ensimmäinen lause on inrelevantti kysymyksen suhteen.

[ 3 viestiä | ]