Sinä olet hyttynen Sinä olet hyttynen
Nyt on jo maanantai Nyt on jo maanantai
IT-ankat IT-ankat
Jäinen Punainen tori Jäinen Punainen tori
aaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
Uruk-Hau Uruk-Hau
50v myöhemmin 50v myöhemmin
sammakko ja hiiri aamu-uinnilla sammakko ja hiiri aamu-uinnilla
Pölle Pölle
Leikkiaika puutarhassa Leikkiaika puutarhassa
Schmackos Schmackos
Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana. Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana.
Totuus kuvan takaa Totuus kuvan takaa
Ismo&Seppo Ismo&Seppo
kanadassa autot toimii näin kanadassa autot toimii näin
xzibit & ismo laitela xzibit & ismo laitela
PC Master Race PC Master Race
Mitä vittuah oikeesti? Mitä vittuah oikeesti?
Loppu se kikkailu Loppu se kikkailu
Mountainin vaimo Mountainin vaimo
vesi vastaan saksalainen olut vesi vastaan saksalainen olut
Ei jumalauta mitä meininkiä Ei jumalauta mitä meininkiä
jumppaa jumppaa
stfu stfu
 701 näyttökertaa, 12 viestiä, 4.03 MB, 3 tiedostoa, 10.07.2019 16:02:54
[ + 3 | ]

Haki oman ruokansa.

[31890] [tiedosto-1.jpg] [1.86 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[31889] [tiedosto-2.jpg] [0.89 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[31888] [tiedosto-3.jpg] [1.28 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg

kissa

(5207)  · 

vivamort

(152)  · 

hiiri

(92)  · 

raato

 · 

tassu

(149)
10.07.2019 16:08:35 | 16:09:35
#224448 [+-] Piilota Suosittele

224446


Koko reissun oli kiire tappamaan.
Ei malttanut pysyä sisällä yhtään kun ulkona oli jotain elävää. :3
Saunan alta tuli pari kertaa paskantamaan koppaan. Elikkä sisäsiisti peto.

10.07.2019 16:13:48 | 16:14:40
#224452 [+-] Piilota Suosittele

>>224450
:D Ebin. Frendil oli kisse, tai niitte porukoilla muksuna ja se aina toi välil vähä saalista näytille. :D

Edit: itseasiassa samaa rotua ku sullaki oli 2 tollasta mötköö. En oo kissa pro ni en tiedä minkä rotune.

10.07.2019 16:19:48
#224459 [+-] Piilota Suosittele

>>224452

Joku Torniolainen homo tuo on. Pyrkii sänkyyn viereen joka ilta vaikka kuinka sanoo etten ole kiinnostunut.

Nyt oli ilmeisesti päässyt käymään sillä tavalla, että oli syönyt enemmän kuin napa kestää, joten luonnollisesti city-Mortti toi katteet pöytään. Onneksi en astunut niihin suoliin kun olin menossa kuselle.

:3

10.07.2019 19:28:22
#224546 [+-] Piilota Suosittele

224446


Kun ei tehnyt oikeaa siirtoa shakissa ja sai sakinhivutusta. Vähemmästäki hermo menee. Joku muu saa, koska paska valuu aina alaspäin.

22.08.2019 21:10:25 | 21:13:38
#238794 [+-] Piilota Suosittele

HYVÄ MORTTI! :333

Niin ylpeä itsestään ;3 Kutittelisin tassusta :3

Masukarvatkin ihan börheltyneet savannilla seikkaillessa :3

23.08.2019 21:31:51 | 21:33:32
#239143 [+-] Piilota Suosittele

>>224448

Hui kauhistus! >:3 Olet rohkea kun uskallat nukkua Mortin läsnäollessa ;3

Rotuun liittyen, onko tornionlyhytkarva liian geneeriseltä kuulostava nimi? Tai miten olisi Tornion mau? Eikun siis Tornion mäy :3

[ 12 viestiä | ]