jos aatu olis saanut atomipommin ekana niin yksi moskovaan ja toinen lontooseen. niin ei olis ollut sotaa. sitten pakottanut venäjän antaan öljyä ja terästä.
tai sit ei olis alottanut sotaa venäjää vastaan.
[
1 viestiä
|
]
⭰
toinen maailmansota
Jenkit
Le AUSTRIAN PAINTER Has Arrived
WW2
Tutkimus: Sodissa kuolee ihmisiä
Repostnikin painajainen
Näinkö se tapahtui?
hyvinhän se sota meni
Toinen maailmansota
Propagandapätkä ison rähinän ajalta
Jet fuel can't melt steel beams
Maailman pisin kääpiö anno 1944
And the result was 73 of them damn T-34 commies down