jos aatu olis saanut atomipommin ekana niin yksi moskovaan ja toinen lontooseen. niin ei olis ollut sotaa. sitten pakottanut venäjän antaan öljyä ja terästä.
tai sit ei olis alottanut sotaa venäjää vastaan.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Sotapelit nykyään
Shokakola
Propagandapätkä ison rähinän ajalta
Repostnikin painajainen
WW2
Piglet has options
maginot linja
Historijaa
Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
Maailman pisin kääpiö anno 1944
And the result was 73 of them damn T-34 commies down