Vanhasen unelmakoti Vanhasen unelmakoti
Keskivertosuomalainen tie nykypäivänä Keskivertosuomalainen tie nykypäivänä
Suhteelllista Suhteelllista
Laiskat savannipäivät Laiskat savannipäivät
kuinka monesti pitää sanoa? :3 kuinka monesti pitää sanoa? :3
Kanuuna Kanuuna
On aika pelata On aika pelata
vettä :3 vettä :3
aku ankan kakka onklema aku ankan kakka onklema
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Pienet maistiaiset vaan Pienet maistiaiset vaan
tehokas valo & lumen tehokas valo & lumen
aku tapaa munamiehen aku tapaa munamiehen
5gum 5gum
Das Boot Das Boot
Wut? Wut?
Kaskuja Kaskuja
The Spirit Dragon The Spirit Dragon
Höhhöhöö! Höhhöhöö!
Kasku Kasku
sokea autoilia sokea autoilia
istuskelee :3 istuskelee :3
Superäiskä Superäiskä
#RasismiPoisSuomesta #RasismiPoisSuomesta
 1 011 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.31 MB, 1 tiedosto, 02.06.2019 11:47:27
[ + 3 | ]

Erilaista raiskausta

[30275] [0.mp4] [1.31 MB] [640x360] [] []

raiskaus

(91)  · 

islam

(207)  · 

ählämi

(129)  · 

suvakit

(200)  · 

sdp

(558)  · 

vihreät

(423)  · 

vassarit

(109)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

sharia

(47)  · 

rättipää

(36)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

pedofiili

(90)  · 

pedofilia

(20)  · 

ahmed al-raiskhar

(33)  · 

vuohennussija

(19)  · 

demarit

(141)  · 

aakkoslauma

(118)  · 

koraani

(25)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(85)  · 

mamu

(210)  · 

loinen

(125)
02.06.2019 16:17:57
#209588 [+-] Piilota Suosittele

Silmänsä sulkevat länkkärit ovat olleet liian pitkään ilman sotia ja ongelmia. Ihmisten pahuus on unohtunut.
Sitten kun yhteiskuntaan päästetään susia lampaiden joukkoon, lopputulos on hirveä.
Poliitikot ja päättäjät eivät vain huomaa asiaa lasitorneistaan, takseistaan ja aidatuista paremmista lähiökodeistaan - kun asia huomataan, on jo myöhäistä.

02.06.2019 17:53:57
#209618 [+-] Piilota Suosittele

>>209614
Tämähän se. Toki tuossa oli vähän rähinöintiä Jugoslavian revetessä, mutta esimerkiksi täällä pohjoisessa ollaan vaan oltu runkkupiirissä laulelemassa kumbayaata. Tulokset näkyvät nyt hienosti Ruotsissa, jossa paukkuu ja räiskyy kuin Lähi-Idässä oltaisiin.

[ 11 viestiä | ]