Deadpool pyytää anteeksi David Beckhamilta Deadpool pyytää anteeksi David Beckhamilta
Friendzone Friendzone
A new Aniki♂ appears! A new Aniki♂ appears!
Neuvostosipuli Neuvostosipuli
runkku-iida runkku-iida
orja orja
Uskomattoman makoisa herneellisyys Uskomattoman makoisa herneellisyys
Saat vitosen jos uskallat :^) Saat vitosen jos uskallat :^)
Kuvakommentti Kuvakommentti
??? ???
kissalogiikkaa kissalogiikkaa
börheä animekissa börheä animekissa
Olisit kuunnellut isääsi Olisit kuunnellut isääsi
Kunnon rattikelkka Kunnon rattikelkka
Torstain muinaisjumala Torstain muinaisjumala
Postirosvolle jeccu Postirosvolle jeccu
Huutonetin halutuimmat Huutonetin halutuimmat
Kymysys Kymysys
:o :o
hehe hehe
On Jumalan suunnitelma tällainen On Jumalan suunnitelma tällainen
Valistusta Valistusta
Jännitysnäytelmä Jännitysnäytelmä
Vapunjälkeisen elämän rippeet Vapunjälkeisen elämän rippeet
 803 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.92 MB, 1 tiedosto, 19.05.2019 23:35:39
[ + 7 - | ]

päästäkää minut ulos >:3

[29742] [0.mp4] [0.92 MB] [960x540] [] []

kissa

(5203)  · 

laatikko

(131)
20.05.2019 20:24:54
#204223 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Niinpä ;____________________; >:3

Vakavasti puhuen; ehkä siksi että Mortilla olisi rennompi ja rauhallisempi elämä ja että, ottaen huomioon että kotona ei uskalla päästää liikenteen sekaan seikkailemaan, olisi hieman vähemmän mäy mäytä ;3

21.05.2019 18:43:12 | 22:45:35
#204547 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Käytännöllisyys-syistä. Tuli balliton sopraano-kissa. Sekarotuisen kotikissan ei tarvitsekaan lisääntyä, eikä kusta nurkkiin kiimassa. Se listojen ja karmien repiminen mikä tällä hetkellä tapahtuu kun pikku-prinssi haluaa jecutella riittää ihan hyvin.

:3

21.05.2019 19:30:42
#204577 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Niin hyvää börhserenadia korkealta ja kovaa :3

Biloille bassattu bendele ja börheä diiva ;3 Mutta hyväksyttäköön koska börh :333 Listat ja karmit ovat vain materiaa >:3

22.05.2019 19:47:08 | 19:48:10
#205066 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Listojen repiminen ja Puuha-Peten -tunnari (siksi että jälkimmäisestä oli postattu tänne tämä versio https://luolasto.org/m/20652) sekoittuivat börheästi päässäni ja syntyi kolme eri vaihtoehtoa :333

1)
Purku-Mortti kaiken purkaa

Purku-Mortti tietenkin :3


2)
Börhö-Mortti kaiken börhii

Börhö-Mortti tietenkin :3


3) (joka on hieman aggressiivisempi >:3 )
Kynsi-Mortti kaiken kynsii

Kynsi-Mortti tietenkin >:3


Riippuu mielentilasta mikä kuulostaa parhaalta ;3

Saattaa olla että olen hieman rasittunut, mutta kyllä se taas tästä :DDD Toisaalta börh ja hupsuttelu auttavat kaikkeen, börhhupsuttelusta puhumattakaan :3

[ 21 viestiä | ]