Kuka haluaa ilmaisia usan kansalaisia? Kuka haluaa ilmaisia usan kansalaisia?
hirveä temppu hirveä temppu
Tuoretta evästä Tuoretta evästä
Attack of Ackermans Attack of Ackermans
Hapsi keikalla Hapsi keikalla
Gizmo Laitela Gizmo Laitela
Apujen diskobileet Apujen diskobileet
Luolaston tytöille terkkuja Luolaston tytöille terkkuja
Meme mashup Meme mashup
kameli bändi apustus kameli bändi apustus
Slurpsista saatana Slurpsista saatana
Maga Maga
U wot m88 1 U wot m88 1
Portti helvettiin kulho Portti helvettiin kulho
Nakuankka suihkussa Nakuankka suihkussa
Apinoita ootte kaikki Apinoita ootte kaikki
Tissiä? Tissiä?
Kullitötö Kullitötö
Tissejä Tissejä
Nakuankka suihkussa 4 Nakuankka suihkussa 4
Hawk tuah koko haastattelu Hawk tuah koko haastattelu
Ateria keskustelu Ateria keskustelu
Kesäneito Kesäneito
Ooks nähnyt tän Ooks nähnyt tän
 625 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 25.11.2017 01:36:59
[ + 0 | ]

nää mulkut meinaa pistää internetin maksulliseksi

[2979] [eyxvudubwjzz.jpg] [0.04 MB] [550x407] [] []
eyxvudubwjzz.jpg

25.11.2017 12:56:30 | 05:38:47
#9137 [+-] Piilota Suosittele

meinaan että aluks sun pitää maksaa jollekkin suomalaiselle firmalle siitä että pääset internettiin, niinkuin on nyt ja sitten lisäksi jenkkiservereille pääsyyn tulee lisälasku. monet peliservut, sosiaalinen media yms on jenkkiservuilla.

26.11.2017 09:34:56 | 05:38:47
#9233 [+-] Piilota Suosittele

lol. noi yrittää säätää mitä internetissä saa näyttää. ei urpot tajua että se on jo liian myöhäistä. DNS voi vaikuttaa mutta suora IP ei ikinä. ja sitten ne rinnakkaiset netit. jenkit on idiootteja. mukamas niillä on 3 henkilöä jotka voi sammuttaa internetin. no suomessa aiemmin oli vain yksi portti ulos suomesta ja tökkäs päiväksi ja suomen sisäinen internetti toimi ok.

26.11.2017 09:36:17 | 05:38:47
#9234 [+-] Piilota Suosittele

jep jenkkiservut siirtyy itäblokin ja turkin puolelle jossa kaikki käy ja jenkit ei voi niitä sulkea.

26.11.2017 10:00:55
#9242 [+-] Piilota Suosittele

>>9137
Ei tuu onnistuun. Eka ihmiset ei maksa ja sit servut vaan siirtyy jenkeistä pois, joka ei välttämättä ole ihan huono asia...

[ 8 viestiä | ]