Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h Siinä vääntelet nappuloita ku vauhtia on 340km/h
tallahasseessahallat tallahasseessahallat
PurKissa PurKissa
haisdagaa viddu :-D haisdagaa viddu :-D
Samariini tarjoilijana Samariini tarjoilijana
Pimpiäinen Pimpiäinen
Sunitelma tinapaperoitu'd Sunitelma tinapaperoitu'd
Mies houkuttelee lapset koskemaan ittiään Mies houkuttelee lapset koskemaan ittiään
Tosiystävyys <3 Tosiystävyys <3
The night The night
Ei oo Mesiksen repo, vaikka likeltä Ei oo Mesiksen repo, vaikka likeltä
Ei oo kissatkaan niinkuin ennen! Ei oo kissatkaan niinkuin ennen!
My doink fell off! My doink fell off!
LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip LADYBABY "ニッポン饅頭 / Nippon manju "Music Clip
Neekerikysymys Neekerikysymys
Mentula Mentula
Panssarispurdo Panssarispurdo
vittuku kuohuu vittuku kuohuu
Kisulaulu Kisulaulu
Kuvakommentti Kuvakommentti
<3 <3
Puppelit Puppelit
Silakkapihvejä voissa paistettuna Silakkapihvejä voissa paistettuna
Daeodon Daeodon
 795 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 15.04.2019 15:17:55
[ + 3 | ]

Normitiistai

[27851] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [600x496] [] []
tiedosto.jpg

shower thoughts

 · 

universumi

(15)  · 

kokemus

(6)  · 

spagetti

(30)  · 

lonkero

(24)
15.04.2019 16:17:43 | 16:44:00
#188615 [+-] Piilota Suosittele

>>188598

Täähän se ois. Olispa edes samassa taloudessa niin läski äijä joka söisi kaiken, mutta itse täytyy sitten miettiä että hommautuuko läskiksi vai heittääkö roskiin. Seuraavana päivänä sitä tahmeaa klimppiä ei syö kukaan.

15.04.2019 18:11:39
#188714 [+-] Piilota Suosittele

>>188615
Pieni tilkka öljyä ni ei tarraa. Huuhtelu toimii kanssa, mutta jos heti syö niin huuhtelu ikävästi viilentää kuuman pastan mikä ei ole suotavaa. Ja yks viel mikä toimii niin pistät ne ylijääneet soosit sen ylijääneen pastan kanssa sekasin niin ei tuu sellasta klimppiä.

15.04.2019 22:39:47
#188866 [+-] Piilota Suosittele

>>188714
Jos molemmat jämät on vielä sekoittaessa lämpimiä, niin pasta imee itseensä vielä vähän lisämakua soosista, jolloin jämäpäivä on vielä maukkaampi.

[ 5 viestiä | ]