Anal Anal
Luisua Luisua
hiekat pois hiekat pois
hämmästyttävää hämmästyttävää
hector hector
Matrix Matrix
rasismi psykoosit rasismi psykoosit
DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi
kauppa-apu kauppa-apu
Milf Milf
zoe holloway zoe holloway
en mä oikeesti kattonu sen tissejä en mä oikeesti kattonu sen tissejä
Tissit Tissit
Luolastolaiset koskettaa pimppiä Luolastolaiset koskettaa pimppiä
Kisun tyyny Kisun tyyny
lager lager
tärinä kiihtyy :D tärinä kiihtyy :D
Portuhanhet Portuhanhet
Ihana nainen Ihana nainen
ihan saatanan pelottava tulostin ihan saatanan pelottava tulostin
sohva sohva
Jone nikulan piilopaikka Jone nikulan piilopaikka
Oli pakko Oli pakko
persettä persettä
 841 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 14.04.2019 14:11:11
[ + 2 | ]

Tänään illalla.

[27781] [tantrum.jpg] [0.1 MB] [828x957] [] []
tantrum.jpg

vaalit

(57)  · 

demokratia

(15)
14.04.2019 14:16:35
#187595 [+-] Piilota Suosittele

Mikä tahansa tulos hyväksytään mukisematta. Paitsi kun trump valittiin niin kyllä sitä vähän saa pillittää vaikka alle kuukaus sitte luvattii että valitaan kuka vaan (eli siis vain hillary) niin siihen tyyditään.

29.06.2022 18:30:27
#581957 [+-] Piilota Suosittele

>>187595
Terveisiä sinne vuoteen 2019, sellasta vaan että Trump ei hävittyään tyytynyt pillittämään kuin demokraatit vaan järjesti Capitol Hillit ;) PS. Se ei ole vieläkään, Herran vuonna 2022 hyväksynyt tappiotaan ;) Toisin kuin demokraatit ^^

29.06.2022 19:05:51 | 19:06:27
#581970 [+-] Piilota Suosittele

>>581968
Mietippäs hetki, miksi aloitin viestin; "Terveisiä sinne vuoteen 2019" ?
Jos oikein tarkkaan pohdit, saatat jopa ymmärtää!

E:
Tai no, en ole sinun kohdallasi varma tuletko ymmärtämään.

29.06.2022 20:38:00 | 20:41:19
#582011 [+-] Piilota Suosittele

>>582009
Ensin kysyit ajattelinko ettet tiennyt?`
Sitten mussutit että nyt on 2022?
Sitten olikin hiljaista.
Ja nyt tajusit koko pointin :D

Ihan sama siinä ku tietokone päivitetään 2v päästä.
Osilla, jotka on vasta tulossa myyntiin.
Niin 2v päästä.

Itkin mulle 50 viestiä kuinka en voi ostaa tulevaisuuden osia!

Niin 2v päästä, se päivitetään.

Sitten huusit ja spedeilit etten voi ostaa tulevaisuuden osia \:D/

Niin, edelleen se kone päivitetään 2v päästä.

Kyselit millä vitulla mä ostan tulevaisuuden osia?

Niin, tulevaisuudessa. 2v päästä.

Siinäkin sulla meni yllättävän pitkä aika tajuta asia.

Vai tajusitko vieläkään? Tästä on muutama vuos.

[ 11 viestiä | ]