Nahka päällä Nahka päällä
Ankka Ankka
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
Hapsin viikonloppu Hapsin viikonloppu
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
Forssan amiksessa ei saa ruokaa, jos ei ole maskia Forssan amiksessa ei saa ruokaa, jos ei ole maskia
Yhteisöpaatti Yhteisöpaatti
piriä aamuyöstä piriä aamuyöstä
Greta Thunberg Greta Thunberg
ilon moista ilon moista
Värähtelee viruksen pois Värähtelee viruksen pois
Ilmastonmuutos Ilmastonmuutos
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Minä saan sen :3 Minä saan sen :3
Sairaalan logo Sairaalan logo
Another Brick In The Wall Another Brick In The Wall
Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua
Unleash the Beast Within Unleash the Beast Within
Diva song Fifth Element Diva song Fifth Element
Gay Gay
gäsi irdi gäsi irdi
Kurvinen kuittaa. Kurvinen kuittaa.
Nuku yö ulkona Nuku yö ulkona
 841 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 14.04.2019 14:11:11
[ + 2 | ]

Tänään illalla.

[27781] [tantrum.jpg] [0.1 MB] [828x957] [] []
tantrum.jpg

vaalit

(57)  · 

demokratia

(15)
14.04.2019 14:16:35
#187595 [+-] Piilota Suosittele

Mikä tahansa tulos hyväksytään mukisematta. Paitsi kun trump valittiin niin kyllä sitä vähän saa pillittää vaikka alle kuukaus sitte luvattii että valitaan kuka vaan (eli siis vain hillary) niin siihen tyyditään.

29.06.2022 18:30:27
#581957 [+-] Piilota Suosittele

>>187595
Terveisiä sinne vuoteen 2019, sellasta vaan että Trump ei hävittyään tyytynyt pillittämään kuin demokraatit vaan järjesti Capitol Hillit ;) PS. Se ei ole vieläkään, Herran vuonna 2022 hyväksynyt tappiotaan ;) Toisin kuin demokraatit ^^

29.06.2022 19:05:51 | 19:06:27
#581970 [+-] Piilota Suosittele

>>581968
Mietippäs hetki, miksi aloitin viestin; "Terveisiä sinne vuoteen 2019" ?
Jos oikein tarkkaan pohdit, saatat jopa ymmärtää!

E:
Tai no, en ole sinun kohdallasi varma tuletko ymmärtämään.

29.06.2022 20:38:00 | 20:41:19
#582011 [+-] Piilota Suosittele

>>582009
Ensin kysyit ajattelinko ettet tiennyt?`
Sitten mussutit että nyt on 2022?
Sitten olikin hiljaista.
Ja nyt tajusit koko pointin :D

Ihan sama siinä ku tietokone päivitetään 2v päästä.
Osilla, jotka on vasta tulossa myyntiin.
Niin 2v päästä.

Itkin mulle 50 viestiä kuinka en voi ostaa tulevaisuuden osia!

Niin 2v päästä, se päivitetään.

Sitten huusit ja spedeilit etten voi ostaa tulevaisuuden osia \:D/

Niin, edelleen se kone päivitetään 2v päästä.

Kyselit millä vitulla mä ostan tulevaisuuden osia?

Niin, tulevaisuudessa. 2v päästä.

Siinäkin sulla meni yllättävän pitkä aika tajuta asia.

Vai tajusitko vieläkään? Tästä on muutama vuos.

[ 11 viestiä | ]