Hiekkaveistos Hiekkaveistos
Reissuhenkilö Reissuhenkilö
Loiri Loiri
Suomen tykistö talvisodassa Suomen tykistö talvisodassa
Toy Story Toy Story
Työmies Työmies
menekki menekki
meillä on nälkä :3 meillä on nälkä :3
Fingerpori Fingerpori
nopes nopes
Heroes of Might & Magic 3 Heroes of Might & Magic 3
I will hide your pain I will hide your pain
Kiveen koverrettu temppeli Kiveen koverrettu temppeli
Kylmäkoski Kylmäkoski
captain stop the global cancer captain stop the global cancer
Unilelu Unilelu
Nykyään mielisairaudet on pop Nykyään mielisairaudet on pop
cortana cortana
Fiksusti tehty eräässä kehitysmaassa Fiksusti tehty eräässä kehitysmaassa
Uus markka Uus markka
hyvin unelias pentu :3 hyvin unelias pentu :3
Kata Kärkkäinen oli kyllä aika kissa Kata Kärkkäinen oli kyllä aika kissa
Who is baby? Who is baby?
Eremitaašin kissoja 4 Eremitaašin kissoja 4
 639 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 10.04.2019 09:58:51
[ + 2 | ]

Punaisia pisteitä

[27490] [Oh_Wow.jpg] [0.06 MB] [600x879] [] []
Oh_Wow.jpg

kissa

(5207)  · 

kirsikka

 · 

lelu

(92)  · 

wow

(17)  · 

mansikka

(16)
11.04.2019 12:00:58 | 12:01:22
#185551 [+-] Piilota Suosittele

>>185548

Viinimarjoja ja jonkin verran villiintynyttä vadelmapuskaa vain ja ne on hyi eräiden mielestä.
Kelpaavat vain piilopaikoiksi. >:3

11.04.2019 21:40:50 | 21:41:34
#185783 [+-] Piilota Suosittele

>>185551

:333

Kasvikunnan osuudeksi riittää ruoho :3 Börhkulinaristit Maikki ja Mortti tietävät, että marjat ovat parhaimmillaan jalostuneessa muodossaan. Siis silloin kun ne ovat nousseet ravintoketjussa pykälän ylöspäin >:3

Muuten, aiotko laittaa rairuohoa tulemaan kun olette palailleet kaupunkiin? :3

12.04.2019 08:07:13
#185978 [+-] Piilota Suosittele

>>185936

Ihan totta että se voisi olla vaikka keltainen piste mikäli kissaa kiinnostaisi. Punainen väri on varmaan ihmistä varten että näkee mihin sohii.

12.04.2019 08:22:29
#185995 [+-] Piilota Suosittele

>>185978
että näkee mihin sohii

Niin :D ihmisilläkin on kaikilla erilaiset aivot ja aistit, mutta aivot muokkaavat ne samankaltaisiksi.

Aiheeseen palatakseni, hirvimetällä voi käyttää tällästä:

ja ne näkee sen ilmeisesti harmaana vaan, kun lintumetällä (hanhet, teeret etc.) pittääpi käyttää tällästä ja olla hilijaa:

[ 12 viestiä | ]