♥Kulli-Iinee♥ ♥Kulli-Iinee♥
ei saa syödä luutaa ei saa syödä luutaa
Moden mahtivasara Moden mahtivasara
toivo toivo
Äijäpiispa Äijäpiispa
Hönö dance1 Hönö dance1
Kill Vegan Kill Vegan
Armeija spurdojen baretit Armeija spurdojen baretit
Oikotie Oikotie
Hyvin uppoo Hyvin uppoo
Toinen pietarilainen kommunalka Toinen pietarilainen kommunalka
sileä sileä
Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978) Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978)
mika mika vikana mika mika vikana
Black temple 2020 Black temple 2020
Ye olde astronomy Ye olde astronomy
Kissakuvia Kissakuvia
Kisse :3 Kisse :3
Luottobörheän opas :3 Luottobörheän opas :3
Mal Mal
tassut :3 tassut :3
olen tartsan :3 olen tartsan :3
Valaistunut börh Valaistunut börh
Ihana nainen Ihana nainen
 639 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 10.04.2019 09:58:51
[ + 2 | ]

Punaisia pisteitä

[27490] [Oh_Wow.jpg] [0.06 MB] [600x879] [] []
Oh_Wow.jpg

kissa

(5207)  · 

kirsikka

 · 

lelu

(92)  · 

wow

(17)  · 

mansikka

(16)
11.04.2019 12:00:58 | 12:01:22
#185551 [+-] Piilota Suosittele

>>185548

Viinimarjoja ja jonkin verran villiintynyttä vadelmapuskaa vain ja ne on hyi eräiden mielestä.
Kelpaavat vain piilopaikoiksi. >:3

11.04.2019 21:40:50 | 21:41:34
#185783 [+-] Piilota Suosittele

>>185551

:333

Kasvikunnan osuudeksi riittää ruoho :3 Börhkulinaristit Maikki ja Mortti tietävät, että marjat ovat parhaimmillaan jalostuneessa muodossaan. Siis silloin kun ne ovat nousseet ravintoketjussa pykälän ylöspäin >:3

Muuten, aiotko laittaa rairuohoa tulemaan kun olette palailleet kaupunkiin? :3

12.04.2019 08:07:13
#185978 [+-] Piilota Suosittele

>>185936

Ihan totta että se voisi olla vaikka keltainen piste mikäli kissaa kiinnostaisi. Punainen väri on varmaan ihmistä varten että näkee mihin sohii.

12.04.2019 08:22:29
#185995 [+-] Piilota Suosittele

>>185978
että näkee mihin sohii

Niin :D ihmisilläkin on kaikilla erilaiset aivot ja aistit, mutta aivot muokkaavat ne samankaltaisiksi.

Aiheeseen palatakseni, hirvimetällä voi käyttää tällästä:

ja ne näkee sen ilmeisesti harmaana vaan, kun lintumetällä (hanhet, teeret etc.) pittääpi käyttää tällästä ja olla hilijaa:

[ 12 viestiä | ]