Mikki hiiri voi pahoin Mikki hiiri voi pahoin
painetta pukkaa painetta pukkaa
Nauruvittula Nauruvittula
Ihana nainen Ihana nainen
"Ihminen. Toimintaa." >:3 "Ihminen. Toimintaa." >:3
Pidä tunkkis Pidä tunkkis
Motiivit selville Motiivit selville
Huumevalistusta Huumevalistusta
Puluninja Puluninja
Anime Anime
Metsästäjää ei tarvittane Metsästäjää ei tarvittane
False Positive - Cleanup 2/2 False Positive - Cleanup 2/2
Julmaa Julmaa
Vitun IT-vastaavat Vitun IT-vastaavat
lääh puuh lääh puuh
nn-ankka nn-ankka
lapparin valmistus lapparin valmistus
0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle 0ZM0 ja Protec pitävät seuraa 3Devillille ja Pampulle
False Positive - Detained False Positive - Detained
ainaki halvempi kuin silikonit ainaki halvempi kuin silikonit
minä vahingossa minä vahingossa
Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Hyvä siitä varmaan tulee.. Hyvä siitä varmaan tulee..
Ned sherwoodissa 2 Ned sherwoodissa 2
 788 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 03.04.2019 16:25:47
[ + 3 - | ]

Kowalski, selittäkää!

[27183] [tolkien-controversy.png] [0.43 MB] [500x757] [] []
tolkien-controversy.png

lord of the rings

(13)  · 

lotr

(97)  · 

tolkien

 · 

sormus

(13)  · 

rip

(27)
03.04.2019 17:31:35
#181401 [+-] Piilota Suosittele

>>181388
Noh itellä jäi ne lorut lukematta kirjasta. Oli sellasta paskaa että. Leffoista muistan että jotain siellä höpistiin sormuksien jakamisesta. Mutta hienoa että ymmärsit vihdoin kysymyksen ja onnistuit vastaamaan :)
Ota ei-vammainen papukaijamerkki.

03.04.2019 17:42:47
#181406 [+-] Piilota Suosittele

>>181403 siis ihan oikeasti. oot vittuilumielessä vääntäny oman parodisen version papukaijamerkistä vs copypasteet jonkun laiskasti tekemän clipart -papukaijamerkin. toisessa on henkilökohtasta painoarvoa, toinen on jo koulun penkillä loppuun kulunu juttu. vitun hienoo, epäironisesti eli ei yhtään piilovitsaillen, että halusit nähä vaivaa sen eteen että auot mulle päätä.

arvostan panostasi käsi lipassa, oli mielikuvasi meikäläisestä tai asenteestani mitä tahansa :D

03.04.2019 17:50:21 | 17:53:33
#181411 [+-] Piilota Suosittele

>>181406
Paitsi että jos osa käyttää kuukkelia niin voi nähdä että en oo ite tota piirtäny. Ellen sitten ennustanut tulevaa vuodelta 2017. En todellakaan jaksais nähdä vaivaa sun etees google hakua enempää.

ps. en usko yliluonnolliseen
ps(ps)(ei se puolue). ei oo mitää henkilökohtasta, kuhan nyt vittuilin takasin heikkoon vittuiluyrityksees joka meni ainakin näin omasta mielestä vähän pieleen.

04.04.2019 10:09:10
#181673 [+-] Piilota Suosittele

>>181464
Jos toi sun eka kommenttis ei ollu vittuilun yritys niin en sit tiiä. Tähän voisin laittaa asiallisen kysymyksen mutta se menis 100% vittuilun näköseks joten jätän sen tohon ekaan lauseeseen. Jos ei ollu yritys vittuilla niin vedä johtopäätökset.

[ 15 viestiä | ]