https://keskustelu.suomi24.fi/t/17569362/ruotsidemokraattien-nousun-takana-on-samoja-syita-kuin-perussuomalaisten#comment-116532000 Kas Moktarhan se kuvassa?
[
6 viestiä
|
]
⭰
Niin maukaksea viinaa
Hjalliksella on asiaa
fwb
mitäs tänään juotaisiin
deifiointi
nigger :D
XANDWICH
eväät töihin
Korona starter kit
Erämies
entisaikojen halvimmat kännit
vIIKONLOPPU EDESSÄ
Noniin
eväät mukana
Snoopin darra
Päivällinen
rambo puhuu asiaa
whiskey san
Niinhän se on
Neljäs päivä 7 päivän rännistä - (Ajattara: Ilon päivä)