Palosaari Palosaari
Muutto texasiin Muutto texasiin
Vitun kymri Vitun kymri
Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh] Gauhar Tas - "Kazagym-ai" [Kazakh]
Siivous kissa Siivous kissa
kakkapeppu :3 kakkapeppu :3
Robottitanssiäijä Robottitanssiäijä
Teristä mietityttää Teristä mietityttää
tämä taisi olla virhe tämä taisi olla virhe
Naisen palkka muka huono Naisen palkka muka huono
Pikku gondola Pikku gondola
tuulensuoja tuulensuoja
Ei ollu puuhöylä Ei ollu puuhöylä
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
liian pieni liian pieni
But ma'am Im a muslim But ma'am Im a muslim
Osa1 Osa1
Breksitin heipattimet Breksitin heipattimet
Kokeili näytellä disneyn leffoissa Kokeili näytellä disneyn leffoissa
Putkari Putkari
Leikki :) Leikki :)
Muna tuonne Muna tuonne
Soppajauhe Soppajauhe
hurja kissehyökkäys >:3 hurja kissehyökkäys >:3
 843 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 26.03.2019 10:20:13
[ + 4 - | ]

Läskitkin on terveitä omasta mielestään

[26823] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [500x822] [] []
tiedosto.jpg

läski

(489)  · 

terveys

(7)  · 

ministeri

(10)  · 

belgia

(7)
26.03.2019 11:23:41
#177005 [+-] Piilota Suosittele

Näinhän tämä menee. Liikenneministerinä ollut ihminen, jolla ei käytännössä mitään hajua edes itse liikenteestä.

26.03.2019 11:59:45
#177015 [+-] Piilota Suosittele

>>177005 Jep ja sisäministeri joka pisti poliisit etsimään sukulaiselta pöllittyä fillaria A-tehtävänä, pääministeri joka pääsi puolueensa johtoon väärennettyjen kokouspöytäkirjojen avulla ja sitä kautta pääminsteriksi. Kulttuuri ministereistä ei edes viitsi puhua, valtiovarainministeri joka ei ymmärrä ala-asteen prosenttilaskuja, liikenne ja viestintäministeri jonka vastuullinen ansio (oikeudessa todettiin kaikinpuolin viattomaksi) oli olla päättämässä ; sallimassa sitä että eräs suomalainen tuohonaikaan suurimmaksi osaksi veronmaksajien omistama operaattori poltti 3,5-4miljardia euroa saksalaisiin 3G verkko oikeuksiin joiden arvo oli 6kk päästä zero-zip-nada euroa. Toinen valtiovarainministeri jonka mielestä oli fiksua maksaa noin 100-120milj.eur niinsanottuja vakuutusmaksuja jotta 2 osapuolelle 0-korolla taattu 800milj.eur laina maksetaan ehkä joskus takaisin... Kylhän noita hölmöläis stooreja tässä maassa riittää.

26.03.2019 14:13:03
#177064 [+-] Piilota Suosittele

En ole varma asiasta mutta se että henkilö itse on läski ei tarkoita että hän olisi "kehopositiivinen". Joo saattaahan se vaikuttaa vitun ironiselta että joku epäterve päättää kansan terveydestä mutta näin niinkun läskiys ei itsessään määrää tyypin poliittista osaamista.

26.03.2019 14:50:51
#177072 [+-] Piilota Suosittele

>>177064
Äläs nyt, ihmisten pitää saada pilkata ja rääpiä ihmisiä jotta itselle tulee parempi mieli.
Muistaakseni tää on ollut vieläpä virassaan sangen pätevä ja aktiivinen.

26.03.2019 16:29:46 | 16:30:25
#177105 [+-] Piilota Suosittele

Laittaisin kaikille kansanedustajille ja ministereille PAKOLLISEKSI cooperin joka viikko. VÄhintään 1h päivässä työpaikkaliikuntaa. Taksisetelit pois ja videoneuvottelu pääasialliseksi kommunikaatiotavoitteeksi.

JOs et aktivoidu, niin ministerin paikka / kansanedustajan paikka otettaisiin pois ja karenssiin.

[ 7 viestiä | ]