Pää meni vinoon! Pää meni vinoon!
Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana
Juhlatissi Juhlatissi
prööt prööt
Tupakansavu paniikki uuuh. Tupakansavu paniikki uuuh.
laukaus laukaus
Helsinki Vice Helsinki Vice
ituhippi ituhippi
Lähde: YLE Lähde: YLE
kätevä vene kätevä vene
pylly pylly
Looking for happinessi Looking for happinessi
Rasistiset DMT hallusinaatiot Rasistiset DMT hallusinaatiot
arman ja shakki arman ja shakki
Videokokoelma Videokokoelma
sanna marin sanna marin
Pitäiskö? Pitäiskö?
Et ole masentunut, olet poissa tolaltasi Et ole masentunut, olet poissa tolaltasi
BLM BLM
Ilkeä pila Ilkeä pila
Meanwhile in Sweden Meanwhile in Sweden
Tissi suussa Tissi suussa
Ihana nainen Ihana nainen
pelastakaa suomi pelastakaa suomi
 1 017 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 25.03.2019 18:46:12
[ + 2 - | ]

Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin

[26791] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [602x775] [] []
tiedosto.jpg

naurettava

 · 

rikosilmoitus

 · 

ei

(149)  · 

syytä

 · 

rasismi

(147)  · 

ahmetin

 · 

painajainen

(10)
25.03.2019 19:28:20
#176796 [+-] Piilota Suosittele

Siis. Ahmed matkusti 550:llä ja tämä piinaaja siinä mukana? Yes? Noniin. Jossain vaiheessa jäi pois ja pakeni polkupyörällä poliisia.

Missä siis jäi pois. Piti toki tietää oman fillarinsa paikka ja polliisi joka ajoi häntä takaa ei saanut kiinni?

Nyt on kovaa settii...

25.03.2019 19:55:53
#176829 [+-] Piilota Suosittele

Kunpa tuo Sulttaani lähtisi takaisin Somaliaan. Siellä hänellä olisi varmasti parempi olla, kun Suomessa on koko ajan kaikki pielessä.

25.03.2019 21:24:17
#176879 [+-] Piilota Suosittele

>>176796
No artikkeli on aika kakka mutta kenties ei ollut jätkän oma pyörä, tai pyörä oli mukana kyydissä, ja soitto poliisille meni vasta kun tilanne oli ohi, eli poliisi todennäköisesti etsi ko. miestä, ei ajanut takaa. Yleensä jos on takaa-ajo niin on saatu jo näköyhteys epäiltyyn.

25.03.2019 22:19:06
#176915 [+-] Piilota Suosittele

Vaalit lähestyy, pitää saada ilmaista huomioo ja vähän sympatia pisteitä tai sääli plussaa. Huomenna taas joku vaali ehdokas itkee somessa tai lööpeissä vaikka siitä kun joku töni häntä ruuhka bussissa.
Joo-o eikös näillä vesseleillä ole taksin takapenkki tutumpi kuin bussin tai junan penkki.

[ 7 viestiä | ]