läski jumissa läski jumissa
tärkeä tiedote tärkeä tiedote
koodiapinan parasta koodiapinan parasta
Koirat on kivoja Koirat on kivoja
näin se menee näin se menee
neekeri sahasi sähköä neekeri sahasi sähköä
reaktioni reaktioni
fembabyth fembabyth
heja svärje :--DD heja svärje :--DD
Ihana nainen Ihana nainen
Family guy Family guy
NATSIT REKTATTU xD NATSIT REKTATTU xD
metsät ei hengitä metsät ei hengitä
turhapuro reinkarnaatio turhapuro reinkarnaatio
lastenkasvatus lastenkasvatus
peace was never an option peace was never an option
sammakkoparkki sammakkoparkki
totuus sattuu totuus sattuu
Kuningas Keimo I Kuningas Keimo I
Mode lomalla Mode lomalla
hieman kapea ja vähän jyrkkäkin hieman kapea ja vähän jyrkkäkin
Psyyke ja Nakuankka saunassa Psyyke ja Nakuankka saunassa
Esittäydymme Esittäydymme
sähköautoja sähköautoja
 880 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.71 MB, 1 tiedosto, 22.03.2019 23:50:14
[ + 3 | ]

Ateria

[26639] [54.png] [0.71 MB] [631x671] [] []
54.png

kalja

(270)  · 

ateria

(12)  · 

beer

(17)  · 

food

(8)  · 

ruoka

(403)
23.03.2019 14:46:38
#175368 [+-] Piilota Suosittele

>>175218
Suomessa vaan ihan vitun laitonta, ei todellakaan tollasia tänne. Alkoholismi nousis huippuunsa ja alkoholikuolemat lisääntyy, sit verorahoilla maksetaan haimatulehduksia joten kandeis ajatella ettei toi voi toimii suomessa! Meillä se on eri asia!

23.03.2019 22:46:45
#175616 [+-] Piilota Suosittele

>>175404
Ei oo kauaakaan, ku yhessä duunipoaikassa oli "kolikkoautomaatti" jota pyöritti yks duunari. Teki ite sinne leipiä, joissain oli karkkipussi, vissy, limsa ja sit oli I-olut pulloja (oliko max 4-5 joka täyttökerralla) Tää oli aivan vitun laitonta, koska työpaikalla myytiin I-olutta.

24.03.2019 00:32:21 | 00:33:25
#175657 [+-] Piilota Suosittele

>>175616
Tää oli aivan vitun laitonta, koska työpaikalla myytiin I-olutta

:D
Nah, sitte kun voimalassa luovuttiin alkoholista kokonaan, se oli II-olutta mistä luovuttiin.

Meijjän piti odottaa kerran pari tuntia lupaa päästä ylempiin kerroksiin paineräjähdysriskin takia, ja siinähän kittasin jonkun 8-10 II-olutta odotellessa. Pikkuisen kaikkiaisen päähän se jopa silloin kävi (19v).

24.03.2019 00:38:25
#175662 [+-] Piilota Suosittele

>>175657
No siis, eduskunnassa on pikkujoulut. Sitä ei pidetä pahana, että ryypätään työpaikalla kun jengiä on siel samaan aikaan töissä. Silti, ajattele jotain isoa firmaa niinku joku Onninen, Hobby Hall, Ikea taikka Kesko. Näiden päävarastot on aika isoja laitoksia. Jos siellä ois pikkujoulut ja samaan aikaan jengiä töissä.. Niin tää ois aika pelottava yhdistelmä :D

Sit mietitään, miks joku hakkarinen käy kouriin muita tissistä?

Mikä muka täs ois voinu mennä pielee....?

24.03.2019 09:18:01
#175791 [+-] Piilota Suosittele

>>175616
Siitä tuli laitonta, kun siltä maatin pyörittäjältä uupu hygienia- ja alkoholipassi ja alkoholilupa. Todennäköisesti tarvitsis vielä mapillisen muitakin eri lupia ja ainaki kolme korttikurssia...

24.03.2019 12:16:24
#175847 [+-] Piilota Suosittele

>>175827
Koska alaikäisen ei ole lailla kiellettyä juoda alkoholia Suomessa. Siksi sitä voidaan tarjota kirkossa alaikäisellekkin.
Laki sanoo, että on laitonta myydä tai anniskella alkoholijuomaa alaikäiselle, välittää sitä hänelle ilman palkkiota tai tarjota sitä hänelle niin, että alaikäinen siitä juopuu. Alaikäinen ei saa myöskään pitää hallussaan tai kuljettaa alkoholijuomaa - mutta itse juominen ei ole kiellettyä.

24.03.2019 12:42:16 | 12:44:13
#175873 [+-] Piilota Suosittele

>>175848
No jos luin oikein saat tarjota, jollei se tarjoaminen ole humalahakuista. Eli kuka vaan, joka saa pitää hallussaan alkoholia, voi antaa alaikäisen esim. maistaa sitä.
Pieni possun kolo laissa ja tuosta olisi mielenkiintoinen tingata vaikka poliisin kanssa. Ja saako alaikäinen pitää esim. lasia kädessään vai onko alkoholi kaadettava suuhun, koska muutenhan se olisi hallussapitoa...

24.03.2019 17:22:54
#176047 [+-] Piilota Suosittele

>>175873
Ota huomioon, että kirkon ehtoollinen on julkinen tapahtuma. Jos sä lehdessä ilmotat, että huomenna kello 18.00 jaat alaikäsille alkoholia torilla, niin ihan varmasti saat kytät perääs :D

30.03.2019 15:43:59
#179262 [+-] Piilota Suosittele

179002

No on se nyt hieman eri asia koulutuksessa "juoda", muttta ota huomioon että tossakin tapauksessa käytettiin lupalappuja jne. Edelleen, jos lehteen pistät ilmotuksen että jaat torilla alaikäsille alkoholia niin kusessa oot aivan varmasti. Kirkko taas saa lehdessä ilmottaa messuistaan ja ehtoollisistaan, mitään lupalappua ei tarvi ja sinne voi kävellä ku baariin että saa huikan viiniä. Alkoholilaki ei katso yhtään sitä, ootko sä luovuttanu alaikäselle kaljapullon, kaks vai neljä. Tuomio on sama.

Toki jos litrakaupalla kirkasta viinaa trokaat ni se voi olla viel raskaampi keissi.

[ 14 viestiä | ]