Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Kaljaa Kaljaa
Heresy Heresy
Rocco panee Rocco panee
Paska-Akun 6 euron safkat 7-12 Paska-Akun 6 euron safkat 7-12
Tikka Tikka
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
ron huonossa hapessa ron huonossa hapessa
Pez Pez
Ähläm sähläm Ähläm sähläm
Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana. Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana.
hahaa luuseri hahaa luuseri
Omituinen lettu Omituinen lettu
rage rage
satoa odotellessa satoa odotellessa
Koirankeksikari :--D Koirankeksikari :--D
Koiro pelleilee Koiro pelleilee
amerimutt amerimutt
omenapuu-2 6/8 omenapuu-2 6/8
Aivan vitun laitonta Aivan vitun laitonta
Miesten äänioikeutta vastaan Miesten äänioikeutta vastaan
Uskaltaako tuolla sohvalla istua? Uskaltaako tuolla sohvalla istua?
Colgate Colgate
 1 021 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 19.03.2019 15:18:03
[ + 6 | ]

Kultamunat kuoriutuvat!

[26493] [kultamunat.jpg] [0.11 MB] [922x452] [] []
kultamunat.jpg

kultamuna

 · 

pakolainen

(47)  · 

pakolaiset

(34)  · 

kultamunat

 · 

kuoriutuminen

 · 

mädätys

(7)  · 

mamutus

(8)  · 

mamu

(210)  · 

mamut

(32)  · 

rikastus

(6)
19.03.2019 16:13:32
#173006 [+-] Piilota Suosittele

>>172992
Sitten voi hyvillä mielin leikata vanhuksilta, lopettaa pari koulua ja lopettaa tiestön hoito, mutta pääseepä anterot taputtamaan karvaisia käsiään yhteen optulan tilastot takataskussa.

19.03.2019 16:49:28
#173023 [+-] Piilota Suosittele

Nauratti päivän Turun Sanomat, jossa todettiin persujen laskelmien menneen perseelleen, koska ”OSA somaleista käy töissä” ei vidu =)

19.03.2019 17:22:54 | 19:29:37
#173070 [+1] Piilota Suosittele

Olen kuullut, että olisi yli 3 miljardia käytettävää valuttaa enemmän jos ei vastaanotettaisi turvapaikanhakijoita. Olen myös kuullut, että turun puukotusta ei olisi tapahtunut jos ei oltaisi otettu turvapaikanhakijoita.

19.03.2019 18:14:12
#173109 [+-] Piilota Suosittele

>>173070 ei olisi enempää rahaa, olisi vähemmän velkaa. Suomalaisten vanhusten takia ei otettaisi velkaa kuin siinä tapauksessa, että se taatusti Alexanderin ja Jyrkin kavereiden taskuun lyhentämöttömänä - ilman sentinkään veronmaksua Suomeen.

19.03.2019 18:15:16
#173113 [+-] Piilota Suosittele

olen kuullut että kaikki minun kanssa eri mieltä olevat pitäisi lahdata. mutta kanssani ei asu kukaan, joten syytän lääkkeitä

20.03.2019 10:13:31
#173436 [+-] Piilota Suosittele

Seuraava askel on koulutus. Luokkakoot kasvavat, rahaa ei riitä kouluille. Opetusjärjestelmä vavahtelee. Suomi putoaa banaanivaltioksi hyvässä tahdissa.

[ 11 viestiä | ]