Tikka. Tikka.
Blyat Blyat
yritäppäs siinä nyt sitten rukoilla :3 yritäppäs siinä nyt sitten rukoilla :3
Weird Al - Luolastolainen Weird Al - Luolastolainen
köllöttelyä isännän kanssa :3 köllöttelyä isännän kanssa :3
Teuvolla on asiaa Teuvolla on asiaa
nisti kys nisti kys
keep on fucking keep on fucking
Ugandan parlamentti Ugandan parlamentti
0mg 0mg
HD kauppinen HD kauppinen
Tombstone - Drunk Ringo Vs Doc - I'm Your Huckleberry (HD) Tombstone - Drunk Ringo Vs Doc - I'm Your Huckleberry (HD)
Homosaatio Homosaatio
On se tuo Knoxville On se tuo Knoxville
nekeri nekeri
olut olut
we wuz kangs we wuz kangs
Allahu akbar! Allahu akbar!
Noot noot Noot noot
<<3333<333333<3<33<<3 ihana nainen * infini <<3333<333333<3<33<<3 ihana nainen * infini
Greta taas taas Greta taas taas
Lipsahdus Lipsahdus
Enkeliviesti 04 2018 Enkeliviesti 04 2018
Talvi yllätti autoilijan Talvi yllätti autoilijan
@-
 2 170 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.32 MB, 1 tiedosto, 14.03.2019 22:20:39
[ + 2 - | ]

Kattoppa silimmiinkkiin

[26305] [tiedosto.png] [1.32 MB] [700x896] [] []
tiedosto.png

iida

(104)  · 

panosaari

(53)
15.03.2019 09:13:55
#171196 [+-] Piilota Suosittele

>>171173 ei todellakaan mitään, pöinvastoin!!! Tämä neito vaan aavistelujeni mukaan on siinä vaiheessa pahasti rupsahatanut, ämmiintyvä suomalinen katkeroitunut akka. Ja siinä on paljon vikaa.

11.12.2020 07:34:18
#418834 [+-] Piilota Suosittele

Fleda on karannu ottalta, eli jo siinä suora merkki rikollisuuesta. Sitte vielä värjätyt pääkarvat, pois nypityt kulumakarvat ja niien tilalle liitulla vänkäillyt merkinnät. Silimien ympärille monenlaisia erilaisia värejä, poskiin ja muuhun vastaavaan alueeseen sitten kännykällä kivasti feikkaavia värisävyjä samalla ku tissit ei todellakkaan oo niin isot ku kuvassa väitetätään. Hei kommoon, kenen vittuperkeleen tissit on niin vääristynneet, että ihon värit ja esimerkiksi vasemmasta tissistä tullee niin muotopuoli, että se nousee nännipihasta ylemmäs ja aiheuttaa pirun vaikian muotopuolen siihen oikean tissin kohalle. Jos semmonen ois itellä ja ois julukisuuessa niin kyllä kyselisin kovastikki sen omituisen kulumikkaan kyhymyn poistamisesta.

[ 10 viestiä | ]